- tis feb 13, 2007 17:14
#505039
Skönt att det löste sig till det bästa
solanna skrev:Jag ska få en ny sjal!!!Wow, snacka om god kundservice. Kanske skulle köpa en sjal från dem bara därför![]()
![]()
Här är svaret från Bärabarn:
"Hej!
Tack för ditt mejl. Vad kul att du gillar din bära-barn-sjal så mycket!
Förmodligen har du köpt en sjal med lite sträva ringar. Vi fick ett några,
ett fåtal, reklamationer på dem och bytte direkt ut ringarna i
tillverkningen till en slätare variant.
Självklart ska du få en ny sjal med släta ringar. Mejla oss din adress och
vilken färg du vill ha, så skickar vi en så fort som möjligt!"
Så om någon mer råkar ut för samma problem så hör av er till dem, för det är ju inte meningen att man inte ska kunna tvätta sin sjal utan att den går sönder.

Skönt att det löste sig till det bästa
