Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av dunderdonnan
Nån mer som upplever att människor stirrar när sjalbarnet någon gång gnäller i sjalen? Som om man plågar det... :twisted:
Användarens profilbild
Av boosten
:lol: Jag trodde det var nån som sagt det om dig..

Men nej, jag tycker de stirrar, men de stirrar fascinerat, fast själv blir man nog mer stressad av gnäll i sjal eftersom man känner sig lite som en ambassadör då det är såpass ovanligt med sjal. Gallskrikande unge i barnvagn lägger man inte märke till på samma sätt som en kinkande i sjal.

Fast det är ju inte så kul när mitt barn gallskriker när man sätter henne i sjal/sele bland folk, de vet ju inte att hon är arg för att hon inte får gå själv, och att hon skulle reagera ännu starkare om jag satte henne i vagn..

Men jag tror faktiskt det mer ligger hos en själv än hos andra.
Användarens profilbild
Av Gullan
* "Sitta sådär så man inte kan se nåt..."
* "Det kan väl inte vara skönt att sitta sådär brett isär med benen???"

mm mm är vad jag fått höra...
Senast redigerad av Gullan den tis feb 06, 2007 15:46, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Picea
Nej, jag känner mig mer uttittad om mitt barn skriker i barnvagnen. Fast det kankse beror på att jag tycker att man skall bära när barnet skriker.
Användarens profilbild
Av deleine
boosten skrev::lol: Jag trodde det var nån som sagt det om dig..

Men nej, jag tycker de stirrar, men de stirrar fascinerat, fast själv blir man nog mer stressad av gnäll i sjal eftersom man känner sig lite som en ambassadör då det är såpass ovanligt med sjal. Gallskrikande unge i barnvagn lägger man inte märke till på samma sätt som en kinkande i sjal.

Fast det är ju inte så kul när mitt barn gallskriker när man sätter henne i sjal/sele bland folk, de vet ju inte att hon är arg för att hon inte får gå själv, och att hon skulle reagera ännu starkare om jag satte henne i vagn..

Men jag tror faktiskt det mer ligger hos en själv än hos andra.
Jag håller helt med dig.....
Jag blir jätte stressad när S skriker och är sur för att hon itne vill sitta i sjalen utan gå själv....
Men det är som sagt nog mer jag som stressar upp mig eftersom jag känner att jag måste visa hur bra sjal är.....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?