Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Alltså, jag köpte ju en Peanut Shell på sjalar.nu:s rea. Tyvärr är den är för stor :( trots ivrigt mätande. Jag har flera intressanta förslag på hur jag ska lösa detta enorma PROBLEM:

Sy in den - det gör inget om det är en söm på axeln också :roll:
3
33%
Sy in den, men sprätta i all oändlighet för att bara ha sömmen på rumpan
1
11%
Byta med nån som har köpt en för liten bärpåse (finns det nån sån ens?)
5
56%
Sälja den till nån och använda pengarna till nåt vettigt ;)
Inga röster
0%
Användarens profilbild
Av sacha42
Börja med att lägga ut en bytesannons, då kan du fundera under tiden om du vill sälja eller sy in den :D
Användarens profilbild
Av Siena
sacha42 skrev:Börja med att lägga ut en bytesannons, då kan du fundera under tiden om du vill sälja eller sy in den :D
:iagree:
Användarens profilbild
Av Panakeia
sacha42 skrev:Börja med att lägga ut en bytesannons, då kan du fundera under tiden om du vill sälja eller sy in den :D
:iagree:

tänkte på, dethär med sprättrandet i alternativ 2.den e inte tillräckligt förstor då så du kan klippa bort sömmen som är å bara sy på nytt?
Användarens profilbild
Av sacha42
fantasiflicka skrev:
Bild
förlåt...jag var tvungen!!! :lol: :lol: :lol: 8) Puss sacha42!
:hellu: puss på dig själv knas :heart:
Användarens profilbild
Av johanna
Jag glömde säga att den är vändbar och har ficka på båda sidorna, plus att den har flådig vaddering för att små tjocka bebisben inte ska komma i kläm :)

Den är ju så fiiiiin :( Måste nog ta fram symaskinen ändå, tror jag :roll:

Justja, japanskt: Jag har en hemmasydd bärpåse i fliis som är för stor den också :roll: och funkar bra att bära i utanpå kläderna. Dessutom undrar jag om det inte blir lite knöligt att bära japanskt eftersom den har fickor.
Av Aelia
Denna sacha kommer med smarta tankar ibland :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?