Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sacha42
mmm förstår dig :roll: , men du KÖP :twisted:
Användarens profilbild
Av diddeldi
sacha42 skrev:mmm förstår dig :roll: , men du KÖP :twisted:
:iagree: tänk vad mycket skönare det kommer kännas med fler sjalar i ditt liv 8)
Användarens profilbild
Av johanna
Och TÄNK så mycket pengar ni har sparat på att inte ha nån vagn! ;) Så brukar jag försvara mitt överdrivna sjalkonsumerande: Annars hade vi haft tvillingvagn och tänk vad mycket pengar de kostar :lol:
Användarens profilbild
Av Soffi
*frestar, frestar* 8)

Bild
Användarens profilbild
Av Jason
Soffi skrev:*frestar, frestar* 8)

Bild
Men Soffi! Så får man inte göra :nono: Ajabaja för att visa snygga sjalar när ekonomin inte tillåter.
Av Aelia
KÖP, du kommer att må så mycket bättre sen :wink:
Användarens profilbild
Av Eld77
:rofl: (åt Aelia, Sacha å gänget)

Jag har en fin Paris som jag börjar tröttna på... För visst kan man faktiskt sälja sjalar också, om man liksom inte har råd att hålla sig med ett trettiotal samtidigt men ändå vill pröva nya. ;) 8)
Användarens profilbild
Av sacha42
Eld77 skrev::rofl: (åt Aelia, Sacha å gänget)

Jag har en fin Paris som jag börjar tröttna på... För visst kan man faktiskt sälja sjalar också, om man liksom inte har råd att hålla sig med ett trettiotal samtidigt men ändå vill pröva nya. ;) 8)
ja och för pengarna köper du en viss indo korellBild
Av Aelia
sacha42 skrev:
Eld77 skrev::rofl: (åt Aelia, Sacha å gänget)

ja och för pengarna köper du en viss indo korellBild

Hjälper till Bild
Användarens profilbild
Av Eld77
sacha42 skrev:ja och för pengarna köper du en viss indo korellBild
Vad konstig jag börjar känna mig. Hmm... åå, korallrö.. vaf..! Sacha! Vad gör du med mig?!
Av Aelia
Eld77 skrev:
Vad konstig jag börjar känna mig. Hmm... åå, korallrö.. vaf..! Sacha! Vad gör du med mig?!
Som nån sa, hon är ju självaste sjal :twisted: :wink:
Användarens profilbild
Av Buscilla
Handla först och tänk efter sen är mitt motto :twisted:

...synd att inte sjalar är gratis :roll:
Användarens profilbild
Av sacha42
Aelia skrev:
Eld77 skrev:
Som nån sa, hon är ju självaste sjal :twisted: :wink:
Nu förstår jag inte vad ni talar om :roll:
Bild :twisted:
Användarens profilbild
Av Marion
Tväråna skrev:Jag gillar verkligen inte konsumtionshysteri MEN

Johannas Hoppediz Panama var ju så snygg
Och Ninens vackra vackra Didy indio typ nån turkos färg
Och hur ser en sol egentligen ut
Och jag suktar efter en Easy - fast jag vet inte vilken
Och det verkar så coolt med en helt röd sjal, typ Paris?

Och vi behöver ju en kortare sjal för ryggknytningarna...

behövde bara prata av mig, jag får ångest av att sukta efter att köpa saker...
Vill du bli av med suktandet slutar du läsa här, det har konstaterats förr av självaste Johanna om jag inte minns helt galet ;). Jag instämmer till fullo i detta, sjaldjävulen bor här, så är det. Håller man sig borta träffar man inte heller så ofta folk med snygga sjalar som man bara måste ha.

Jag har upptäckt att så fort jag köper en ny sjal blir den min favorit som används mest och resten bara dammar :(. Jag skulle klara mig utmärkt med två långsjalar och en MT eller en sele, men jag har 19 st bärdon. Jag tror att jag är ägare till Estlands största sjalsamling :shock:.

Jag tror inte att det är jättefel at köpa nytt bara man säljer av gammalt. Sjalar är ändå ganska harmlöst, jag menar man kan inte ha hur många av dem som helst, någonstans tar det stopp förr eller senare. Dessutom tappar de inte i mycket i värde heller. Vissa köper kläder och har hundra par skor så hela lägenheten liknar ett lagerrum t ex, vissa köper böcker... Någons svärfar köpte hem bl a 600 flaskor shampo för han hade fått det till ett bra pris. Några sjalar känns som en fjärt i rymden i jämförelse ;). Men jag kan förstå dig, läste precis ett inlägg i ett annat forum där någon funderade över om vi har bytt ut det vanliga konsumerandet till att konsumera miljövänligt, men i samma utsträckning som förr.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?