Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

I morse tog jag vagnen till dagis/skola för jag skulle handla en massa mjölk o sånt tungt.
Sen när vi hade varit hemma i 1,5 timme och skulle hämta barnen igen, hade det bara vräkt ner! 15cm nysnö ja nästan 20cm på vissa ställen.
Så att ta vagnen var ju inte ens att tänka på, för de skulle ju inte ploga våra små gator och än värre trottoarerna innan det hade slutat snöa.
Så det var lättare att plumsa i snön, men genomsvettig blev jag på ditvägen och det snöade rakt i ansiktet :?
Såg några "stackare" som försökte köra en barnvagn genom snön, en med ståbräda tom.
Det är ju nästan hopplöst som att försöka köra på stranden.
Så idag är jag glad att Ergon finns tillgänglig.
Av dora
i :heart: ergo
Användarens profilbild
Av sacha42
Ja, det är verkligen underbart med sjal/sele. Hade inte klarat förra vintern utan det :D
Av surftrollet
Ja, vad hade man gjort, svurit över vädret och traskat som de andra 'stackarna'. ;)

Jag har varit tacksam för mina bärverktyg så många gånger redan och då har jag inte ens försökt mig på att ge mig ut i vintervädret än.
Användarens profilbild
Av April
Visst är det underbart! :-D

Kram
Annika80 skrev:Såg några "stackare" som försökte köra en barnvagn genom snön, en med ståbräda tom.
:o Ståbräda i nysnö. Som det vräkte ner snö på förmiddagen så hade inte kommit på tanken. Fast jag har ju inte ens ingen ståbräda.

Bärsele/sjal är bra helt enkelt, tur att du har en Ergo. Fast med isen under snön så kanske man skulle ha broddar.
Av Aelia
Ergo/sjalar är guld värda. Synd bara att jag inte kan bära längre :roll:
Luna skrev:
Annika80 skrev:Såg några "stackare" som försökte köra en barnvagn genom snön, en med ståbräda tom.
:o Ståbräda i nysnö. Som det vräkte ner snö på förmiddagen så hade inte kommit på tanken. Fast jag har ju inte ens ingen ståbräda.

Bärsele/sjal är bra helt enkelt, tur att du har en Ergo. Fast med isen under snön så kanske man skulle ha broddar.
Ja broddar ska jag köpa! Måste det, har halkat till nån gång redan utan att trilla. Får väl bli på torsdag när det blir påfyllning på kontot :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?