Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag tycker snarare att det ser ut som en bärpåse.. Snygg var den i alla fall!
Användarens profilbild
Av Gullan
Ja, trodde först måtten var måtten på sjalen... det var bröstvidden de skrivit ut... måste vara en bärpåse typ den som var ute på säljes nyss...
Användarens profilbild
Av Cinnamon
Ah, du söker bättre än jag. Tack!
Av Aelia
Ser ut som en bärpåse tycker jag :roll:
Användarens profilbild
Av sacha42
Japp, ser ut som en läcker bärpåse :P
Användarens profilbild
Av Cinnamon
sacha42 skrev:Japp, ser ut som en läcker bärpåse :P
Och billig också. Hur många bärverktyg behöver man ha redo innan bäbisen kommer? :floet2: Hmm, jag behöver ett jobb så jag inte har så mycket tid över till att surfa... :hmm:
Användarens profilbild
Av sacha42
Cinnamon skrev:
Och billig också. Hur många bärverktyg behöver man ha redo innan bäbisen kommer? :floet2: Hmm, jag behöver ett jobb så jag inte har så mycket tid över till att surfa... :hmm:
bärpåse är mysigt till små bebisar :heart:
Köp så att jag kan få klämma till våren då jag är i Ö-vik. Du får komma på sjalträff där då :D
Av Aelia
Cinnamon skrev:
Klart bebisen ska ha en bärpåse oxå, köp en du :wink:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Cinnamon skrev:
Fast man fick inte någon chans att välja storlek där på babyshop.se, och en bärpåse i fel storlek gör ju ingen glad...
Användarens profilbild
Av jazoo
Gullan skrev:Gjorde en liten skkning. Det verkar vara en kortsjal... bilder:
http://www.totshop.com/shop/tots/catalo ... LING&bt=pq
Men vilken udda rundning på den bärpåsen? Smart för små barn som ligger i vagga, men går det över huvud taget att bära ett större barn i sittande ställning i den påsen? Förstår ni vad jag menar?

Men som sagt, snygg var den.
Användarens profilbild
Av Cinnamon
sacha42 skrev:
Cinnamon skrev:
Köp så att jag kan få klämma till våren då jag är i Ö-vik. Du får komma på sjalträff där då :D
Bäbis har redan en bärpåse, en trikåsjal och två långsjalar... Men jag kommer gärna på sjalträff i Ö-vik till våren!
Användarens profilbild
Av sacha42
Cinnamon skrev:
sacha42 skrev:
Cinnamon skrev:
Bäbis har redan en bärpåse, en trikåsjal och två långsjalar... Men jag kommer gärna på sjalträff i Ö-vik till våren!
TRevligt, du är så välkommen, iof redan innan jag är i Ö-vik skulle jag tro. De hade en sjalträff idag bla :D .
Låter som du redan är bra utrustad för bebis 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?