Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Groover
Olle har börjat sätta upp sina händer på min bröstkorg och trycker sig sen bakåt och nedåt i sjalen, som ett omvänt C... Det kan ju inte allls vara bra för hans nacke och det är rasande obekvämt att gå med handen bakom hans nacke hela tiden för att tvinga honom att ha huvudet rakt (särskilt när den andra handen är upptagen av att dera pulkan med storasyster).
Vad göra? Knyta en halsduk runt nacken? Tips?
Av Aelia
Så gjorde Benjamin oxå, demn då ville han absolut inte åka sjal och det var hans sätt att visa det. Inga tips tyvärr, använde mei tai när han var så där :wink:
Användarens profilbild
Av amöba
Vill han se bättre? Kanske dags att börja med ryggknyt?
Användarens profilbild
Av Groover
Aelia skrev:Så gjorde Benjamin oxå, demn då ville han absolut inte åka sjal och det var hans sätt att visa det. Inga tips tyvärr, använde mei tai när han var så där :wink:
Tyvärr gör han likadant när jag bär honom i Mei Tai :-(
Användarens profilbild
Av Groover
amöba skrev:Vill han se bättre? Kanske dags att börja med ryggknyt?
Kanske är det så? Han är ju väldigt nöjd när han hänger där "upp och ned". Men ryggknyt går ju inte nu när det är kallt och jag inte har ngn bärjacka (bra att skylla på iaf, jag har inte vågat mig på ryggknyt än :oops: ).
Användarens profilbild
Av Gullan
Jag tar på D overall och hela kitet, sedan tar jag på mig dubbla fleecetröjor eller liknande, knyter MT'n sätter D på ryggen och knyter fast henne... men nu när det var -20 grader när vi skulle lämna E på dagis... fick hon sitta inne i dunjackan.
Användarens profilbild
Av sacha42
Gullan skrev:Jag tar på D overall och hela kitet, sedan tar jag på mig dubbla fleecetröjor eller liknande, knyter MT'n sätter D på ryggen och knyter fast henne... men nu när det var -20 grader när vi skulle lämna E på dagis... fick hon sitta inne i dunjackan.
tycker jag låter bra!!

Prova ryggknyt med MTen och se om det blir bättre. annars är det nog en period som han kanske inte vill/har tid vara i sjalen för att det finns så mkt att undersöka i världen :D
Användarens profilbild
Av Groover
Gullan skrev:Jag tar på D overall och hela kitet, sedan tar jag på mig dubbla fleecetröjor eller liknande, knyter MT'n sätter D på ryggen och knyter fast henne... men nu när det var -20 grader när vi skulle lämna E på dagis... fick hon sitta inne i dunjackan.
Ska prova med det! Här nere i Stockholm är det ju inte så kallt, så det borde ju räcka med overall etc och kanske bärskydd.
Användarens profilbild
Av tinaw
Tippar oxå på att han vill se mer. Höftknyt annars, höft-x är underskattat!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?