Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ninen
...var lite ovanlig. Igår på HM kom det fram en kinesiska (tror jag, hennes engelska var väldigt svår att förstå) och verkade först positiv till att jag hade bebis på ryggen, pratade först om hur man hade brukat göra så i kina, men sen kom det fram att hon ville varna för pingvinben :hmm:, man hade slutat bära så mycket på ryggen i kina fast det var så praktiskt när man skulle sopa typ, för att barnen blev hjulbenta. Det är bra, men inte för mycket menade hon. Jag skulle bära på magen också tyckte hon, uppfattade inte riktigt, men jag tror att hon menade att jag skulle bära i BB (yeah right!).

Och detta mitt framför ögonen på en kompis som jag har lånat ut min sino i syfte att sjalfrälsa :roll:

Oh well :wink:
Av ninen
fantasiflicka skrev:
ninen skrev:

Oh well :wink:
jaa, better luck next time! (of sjalfrälsning alltså 8) ) :lol: :lol:
Jag ser mej själv som en mästare i sjalfrälsning så det här var lite jobbigt... om det nu inte funkar denna gång :wink:

Jag vet inte min kommentar efteråt gjorde saken så mycket bättre - försökte typ släta över med att man brukar säga att det är BRA för barnens höfter
Användarens profilbild
Av Tulla
Hmmm jag har hört det där med hjulbent också från en tjej jag känner lite som kommer från sydafrika....
Min J-sambos mamma kommer från korea och hon blev jätteförtjust när hon såg mig bära i en patapum på ryggen. Precis så bärs barnen i korea sade hon... :lol:
Användarens profilbild
Av Siena
pingvinben lät ju gulligt! Men inte får man det av bärandet! Hoppas din vän tror mer på dina rekommendationer än en okänd dam på stan! :lol:
Användarens profilbild
Av Buscilla
:lol: Hon kanske menar att DU får pingvinben. För att det tillslut blir så tungt att benen krokar sig :lol:
Användarens profilbild
Av Clifford
Buscilla skrev::lol: Hon kanske menar att DU får pingvinben. För att det tillslut blir så tungt att benen krokar sig :lol:
Ja! Så är det ju naturligtvis! :D
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Buscilla skrev::lol: Hon kanske menar att DU får pingvinben. För att det tillslut blir så tungt att benen krokar sig :lol:
:rofl:

ninen, hoppas också att din kompis inte tog allt för allvarligt på det där :)
Av ninen
:lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
Pernilla J skrev:
Ja! Så är det ju naturligtvis! :D
självklart 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?