Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tulla
Den var verkligen jättefin........regnbågar av alla de slag slår det mesta... :wink:
Av Jenny
Den var jättefin! Och vilket kap prismässigt! Bara att inse, dags att lära sig tyska och surfa på ebay! :lol:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Tisse skrev:Den var jättefin! Och vilket kap prismässigt! Bara att inse, dags att lära sig tyska och surfa på ebay! :lol:
bärsjal heter tragetuch... det är allt du behöver veta... :)
använd google för att översätta kursen till svenska pengar.
Och funderar du över nåt i auktionen så maila till säljaren på engelska. De flesta tyskar kan engelska med. :)
Av Aelia
Fin sjal till ett billigt pris, akn det va bättre? :wink:
Användarens profilbild
Av lindamarie
Ja jätte fin verkligen!! :tumup:
Av Jenny
zmurfan skrev:
Tisse skrev:Den var jättefin! Och vilket kap prismässigt! Bara att inse, dags att lära sig tyska och surfa på ebay! :lol:
bärsjal heter tragetuch... det är allt du behöver veta... :)
använd google för att översätta kursen till svenska pengar.
Och funderar du över nåt i auktionen så maila till säljaren på engelska. De flesta tyskar kan engelska med. :)
Fast jag blir så osäker när det står schweden med, fattar inte om de INTE skickar till Sverige eller om de gör det! :D
Användarens profilbild
Av Clifford
om det står något i stil med versand nach schweden (har glömt min skrala tyska, tyvärr), så betyder de att de skickar till sverige, men man kan ju alltid maila köparen och fråga om de skickar ju :) Den enda gånger jag har budat på e-bay, så har det funkat (men jag har alltid missat auktionerna i alla fall )
Användarens profilbild
Av zmurfan
Står det Schweden - nicht angegeben så betyder det att Sverige inte är tillgängligt.
Typ de skickar inte dit.
Men mailar man säljaren då så brukar de kunna skicka till Sverige i vilket fall. För det mesta i varje fall.
Bara de får sjalen såld ungefär. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?