Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Freyja
Idag kom den! Min hoppediz panama och jag är KÄÄÄÄÄR! Hem fort och prova knyta! Läste i häftet som var med om alla knytningar att ryggknyt eller på höft är bäst för ett så stor bebis som jag har (9 månaders).
Och jag prova knyta rygg med den sk ryggsäcken, och ja det gick väl sådär, men med lite övning så!
Hur bär ni mest? Har ny dem på rygg tex på stan eller kör ni med omslutet X då (den jag knutit mest innan..)
Användarens profilbild
Av sacha42
Bär Alva på ryggen på hundprommenaden och på magen då vi är på stan eller andra offentliga platser med mkt folk :D

Grattis till en snygg sjal!!!
Användarens profilbild
Av diddeldi
vad skönt att den har kommit! :vågen: jag gillar omslutet bäst på ryggen :D
Användarens profilbild
Av Freyja
Fast omslutet på ryggen verkar krångligt att få till!! :shock: Men den ser bekvämast ut! Tyckte ryggsäcken skavde in lite då jag först gjorde knut framttill innan jag provade att bara dra under armarna (som just en ryggsäck)
Användarens profilbild
Av diddeldi
dryas skrev:Fast omslutet på ryggen verkar krångligt att få till!! :shock: Men den ser bekvämast ut! Tyckte ryggsäcken skavde in lite då jag först gjorde knut framttill innan jag provade att bara dra under armarna (som just en ryggsäck)
svårt första gångerna, sen inte så svårt :D . kom på sjalträff annars :wink:
Användarens profilbild
Av Freyja
Ja sjalträff vore kul! Alltid lättare med hjälp live med en genom bara bilder! Hoppas det blir en snart! :-D
Användarens profilbild
Av Blixa
Grattis till en av de snyggaste sjalarna på marknaden!
Av Aelia
Grattis till nya sjalen :lol:
Användarens profilbild
Av lindamarie
Jag bär mest på magen. Håller på att träna mig att bära på ryggen, provade först ryggsäck men Frodes ben verkar liksom vara för korta. Det går bättre med omslutet om än inte riktigt bra ännu... men jag tränar..

Grattis också till din fin fina sjal!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?