Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av caelajemma
Äntligen har jag lyckats skiljas från en sjal! Jag har flera gånger varit på väg att sälja någon sjal (olika varje gång dessutom!) när jag (dum som jag är) bara måste bära i den "en sista gång", innan jag lägger ut den till försäljning, och då råkar få till ett perfekt knyt - då kan man ju inte sälja den! Men nu har jag som sagt lyckats! Affären gick så toksnabbt så det är väl därför. Dock lyckades jag ju så klart med konststycket att få ett perfekt knyt även denna "sista gången", men då hade jag ju redan lovat bort den... Och faktum är att jag inte saknar den alls (visserligen har det bara gått åtta timmar sedan den lämnad mitt hem men i a f...) Tack Ullis för att du var så snabb!
Användarens profilbild
Av sacha42
Vad duktig du var. Känner som du, fast jag saknar mina sjalar som jag sålt :roll:
Av ninen
Japp. Fick lite ångest igår när jag tittade på bilder på solen jag sålde :cry: :? :)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Duktigt jobbat :D

Jag är faktiskt väldigt duktig och säljer mina i samma takt som jag köper nya. Kan sakna dem en aning ibland, men då tänker jag bara på mina nya fina sjalar och så känns allt bättre igen :lol:
Användarens profilbild
Av caelajemma
kajsa kavat skrev:Jag är faktiskt väldigt duktig och säljer mina i samma takt som jag köper nya. Kan sakna dem en aning ibland, men då tänker jag bara på mina nya fina sjalar och så känns allt bättre igen :lol:
"I wanna be like you..." :D
Det är min förhoppning att jag ska kunna göra som du. Jag kände liksom att jag inte använde mina sjalar så mycket som jag ville. Jag vill inte upptäcka att det har gått en vecka, eller kanske t o m två veckor(!), utan att jag har använt alla minst en gång. Bärtiden är ju liksom inte så lång, och snart börjar jag jobba också och då blir det ännu mindre bärande... :( Så nu är det en in, en ut som gäller!
Av Aelia
Det är jobbigt att sälja sina sjalar :roll:
Användarens profilbild
Av sacha42
ninen skrev:Japp. Fick lite ångest igår när jag tittade på bilder på solen jag sålde :cry: :? :)
Hon trivs bra här :heart:
Av ninen
sacha42 skrev:
ninen skrev:Japp. Fick lite ångest igår när jag tittade på bilder på solen jag sålde :cry: :? :)
Hon trivs bra här :heart:
DET känner jag mej säker på :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?