Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Blixa
Min son vill inte längre åka sjal. Visserligen blir han gärna buren men alltid ska det vara den där nedrans ergon :P Visst den är ok men sjalarna är så mycket skönare, snyggare och gosigare. Jag får inte ens provknyta en kortis, han bara ålar iväg som en yster vässla.

Jag vill sjala. Det finns en massa knytningar jag inte fått kläm på ännu, det finns sjalar jag vill ha provat. Det kan väl inte vara slut nu?
Av Aelia
Jag saknar oxå, bär inte alls ofta nu, har så ont i ryggen :cry: :cry: :cry:
Användarens profilbild
Av sacha42
Vad tråkigt,
Bävar för den dagen Alva inte vill bli buren.
Användarens profilbild
Av Blixa
Men Aelia, det är ju extra sorgligt. Så många sjalar i ett hem och sedan inte kunna bära på grund av dum rygg, det är så man kan gråta.

Hoppas ryggen blir bättre när det ploppat ut en bebis och du får pussa bebishuvud i sjal igen!
Användarens profilbild
Av Buscilla
Jag känner samma lika dant som du. Sture är inte alls sugen på att bli omkringburen. Det har han egentligen aldrig varit, men när han var mindre så var det lättare att "övertala" honom.

Jag sätter min förhoppning till framtida sjalbarn. Då ska jag minsan ta igen allt jag missar. Med råge. Sedan får jag förhoppningsvis bära en del i Thailand. Där måste man ju sjala.

Men du, med lite hjälp :wink: så ska du se att det snart blir vår tur igen :D
Användarens profilbild
Av Linnea
jag knyter väldigt sällan långsjal, Lova ska upp, ner upp, ner osv och hemma vill hon inte sitta i sjalen direkt :lol:
jag som just köpt Anna som jag längtat efter i säkert ett år :duh:
Av Aelia
Buscilla skrev:Jag känner samma lika dant som du. Sture är inte alls sugen på att bli omkringburen. Det har han egentligen aldrig varit, men när han var mindre så var det lättare att "övertala" honom.

Jag sätter min förhoppning till framtida sjalbarn. Då ska jag minsan ta igen allt jag missar. Med råge. Sedan får jag förhoppningsvis bära en del i Thailand. Där måste man ju sjala.

Men du, med lite hjälp :wink: så ska du se att det snart blir vår tur igen :D
Och när du är helt klar med bärande kan du sälja oranga gåsen till mig :wink:
Användarens profilbild
Av Blixa
Om jag bara kunde bestämma mig för vilken slags MT jag vill ha. Det är ju mer sjalkänsla där och då kanske jag får bära mysigare och förhoppningsvis bekvämare också.

Nu är det bestämt, vi måste ha en ny MT! det är så skönt att vara lite beslutsam såhär på morgonkvisten när Hektor har däckat så att jag inte kan gå till jobbet.
Användarens profilbild
Av Buscilla
Blixa skrev:Om jag bara kunde bestämma mig för vilken slags MT jag vill ha. Det är ju mer sjalkänsla där och då kanske jag får bära mysigare och förhoppningsvis bekvämare också.

Nu är det bestämt, vi måste ha en ny MT! det är så skönt att vara lite beslutsam såhär på morgonkvisten när Hektor har däckat så att jag inte kan gå till jobbet.
Ja :vågen: klart grabben ska ha en MT. Själv måste jag få tummen ur och sy en till vår resa. Inbillar mig att det är mycket smidigare med en sådan, framför allt när vi ska åka rygg.

Mina funderingar florerar mest kring vilket tyg skall jag använda? Vilken modell skall jag sy? Vad ska jag ha för stoppning i? Vilka I-landsproblem :-D
Av Aelia
Blixa skrev:Men Aelia, det är ju extra sorgligt. Så många sjalar i ett hem och sedan inte kunna bära på grund av dum rygg, det är så man kan gråta.

Hoppas ryggen blir bättre när det ploppat ut en bebis och du får pussa bebishuvud i sjal igen!
Mm, verkligen, men hoppas att den blir lite bättre snart och ajg kan bära igen :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
Aelia skrev:
Blixa skrev:Men Aelia, det är ju extra sorgligt. Så många sjalar i ett hem och sedan inte kunna bära på grund av dum rygg, det är så man kan gråta.

Mm, verkligen, men hoppas att den blir lite bättre snart och ajg kan bära igen :lol: :lol: :lol:
Ja, annars så får du allt låna ut ljung till mig :this: . Den kan inte bara ligga och damma ju :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?