Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av salamandra
:( Min tvåmånaders vill inte sitta i sjalen längre...Blir skogstokig och skriker ända till jag tar ner henne. När hon är vaken går det rätt bra men så fort hon är lite trött så går det inte!
Ända till för några dagar sedan så var sjalen det ända som dög vid nattning men nu vill hon sova i vagnen. Hon har sovit i den inatt också (i vanliga fall samsover vi) så jag hoppas det bara är en fas hon går igenom.
Kanske det går igen när hon blir större och uppskattar att sitta vaken i den och spana?
Funderar på om jag knytit fel också så hon får ont (träningsvärk?skav?ont i ryggen?) Har bara provat 2 typer av X-knytningar. Den med smokingnbälte på magen och den med det på ryggen.
Användarens profilbild
Av Maerion
Kanske är hon lite för nyfiken? Min dotter hade en ganska lång period när hon inte ville sitta vänd mot min mage, för hon såg ju liksom ingenting. När de blir starkare i ryggen och nacken och kan se sig om blir det nog bättre igen. Kanske du kan prova att knyta henne i vagga och sen försöka sätta henne upp så att hon ser mer?
Användarens profilbild
Av sunne2005
När Hilma var 2 månader hade hon en period, kankse varade dryga månaden, där hon inte ville sitta mage mot mage. Vi bar henne lite med ansiktiet utåt då, i buddha men också som i en babybjörn men då bara korta stunder då hon inte sitter ergonomiskt rikigt då.

Men det gick över och nu älskar hon att bli buren. Så du behöver nog inte oroa dig att hon aldrig mer vill bli sjalad.

Måste skicka med ett kort på Hilma innanför pappas tröja. Här är hon 2 månader och vägrade sitta mage mot mage.

Bild
Användarens profilbild
Av salamandra
Tack för era svar och vilken UNDERBAR bild! :D
Vad glad jag blir att höra att det är fler som gjort såhär. Ska prova era förslag.

Hon är jättestark i nacken (har aldrig behövt hålla huvudet) så idag satt hon en stund och tittade över kanten, nöjd! Fast hon vill INTE sova i den så det gör hon i vagnen...Trisst för det blir väl att släpa med vagnen på stan etc ett tag nu då för att undvika hysteri.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?