Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

inka skrev:rosa/olivgrön, den verkar inte finnas längre... Nån som vet om den överhuvudtaget funnits i stl 6?

så fin färg *vill ha* :D
Den tillverkas ju som sagt inte längre så det finns bara att få tag i begangnat. Har garanterat funnits i stlk 6.
Kortare finns lite nu och då på tyska e-bay, men det kostar att köpa dem :D
Användarens profilbild
Av inka
va synd!! men då vet jag, då får det nog bli en eva istället, om jag inte hittar nån annan fin sjal med lite rosa i! :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag tror tyvärr inte att de har gjorts som långsjalar. jag är inte 100% säker, men kanske 95.
Användarens profilbild
Av sacha42
diddeldi skrev:jag tror tyvärr inte att de har gjorts som långsjalar. jag är inte 100% säker, men kanske 95.
Den finns till stlk 4 åtminstone :roll: men det kanske räknas som kortsjal :lol:
Användarens profilbild
Av diddeldi
sacha42 skrev:
diddeldi skrev:jag tror tyvärr inte att de har gjorts som långsjalar. jag är inte 100% säker, men kanske 95.
Den finns till stlk 4 åtminstone :roll: men det kanske räknas som kortsjal :lol:
ja, jag menade då 5, 6 och 7 :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
diddeldi skrev:
sacha42 skrev:
vet du varför den inte tillverkades som långsjal och om stlk4 då är längst?
Användarens profilbild
Av diddeldi
sacha42 skrev:
diddeldi skrev:
sacha42 skrev:
vet du varför den inte tillverkades som långsjal och om stlk4 då är längst?
nix, är inte säker. fast det verkar som att det är rätt populärt med kortare sjalar i tyskland, här i sverige däremot säljs ju nästan bara femmor, sexor och sjuor. tror att fyran är längst på julia, men jag blir gärna motbevisad :wink:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag har sett en julia storlek 7 på ebay en gång.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Sannasmamma skrev:Jag har sett en julia storlek 7 på ebay en gång.
ok, jag böjer mig för överheten :urule: :wink:

fast hitta gärna bevis så blir du mer trovärdig 8)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?