Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av punk
Jag har haft en period, nästan hela hösten faktiskt, som jag bara har burit i ergon. Idag tog jag av någon anledning fram en sjal iaf. När jag knutit upp A på ryggen började han skratta och studsa av glädje :loving:.Sen fick jag bära honom jättelänge,först inne och sen gick vi ut på promenad, då hade jag honom på magen. Det var så mysigt! Fattar inte varför jag inte har använt sjal på så länge.
Användarens profilbild
Av sarahlc
:heart: :heart:
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Inspirerad av ditt inlägg så blev det en revival här också idag :lol: Jag har jobbat heltid sen september, och maken är hemma. Emil blir buren nästan varje dag när det är dags för dagens tupplur, men då är det maken som bär med Ergon.

Försökte få med Emil i sjalen igår (tupplursdags), men då ville han gå och amma på sängen istället. Inte så dumt det heller :heart: :heart:

Men idag så nappade han på idén! Låg på golvet, på nya Timbuktun, medans jag drog på mig ytterbyxor och stövlar. Stod sedan förväntansfullt på golvet framför mig medans jag förberedde sjalen :heart:

Gosade in sig direkt i omslutet-X på magen, otålig på att komma ut. Satt och sög på sjalen en stund, bubblade lite om vad vi såg i skogen. Mindre än 10 minuter så sov han så gott! Sov fortfarande när jag kom hem efter 1 timme. Blev INTE glad när jag knöt ner honom (jag skulle iväg och titta när en av storkillarna spelade innebandy) :oops: .

Pappa försökte locka med Ergon, men Emil bara drog i sjalen och skrek och grät! Fick ta fram korta Easyn och knyta upp honom i känguru en stund. Sen kom vi på att vi kunde åka på matchen allihop, och när vi började prata om att åka bil så tinade han upp och gick med på att komma ner på golvet igen :lol: Fast vi missade nästan halva matchen :wink:
Användarens profilbild
Av nickie
Jag har oxo haft sjalrevival. Och jag är så glad för det!

Jag har gått o funderat på om jag inte borde sälja av mina sjalar. Jag använder dem ju inte längre. Ska jag bära tar jag ABC-selen, för det är så smidigt med den. Klarar ju inte att få till en ryggknytning med sjal själv, men knäppa selen fixar vi, jag o Rebecka.
Men, så var Rebecka lite febrig o hängig i helgen. Ville va i mammas famn hela tiden. O mamma ville få nåt gjort. Inte hittade jag selen heller, den låg nog på övervåningen just då. Kollade efter ringisen, men den hittar vi inte alls. (DUMT!) Ähh, sa jag, jag får väl testa med en sjal då! Och tog fram min vackra Kamaris, som av nån anledning mest blivit liggande. Rebecka bara jublade! Ögona strålade på tösen när hon såg sjalen. Den är lite kortare än min CB linne, så ryggomslut skulle den inte räcka till. Testade, med makens hjälp, en ryggsäck. Och det blev klockrent! Rebecka blev så glad att få sitta på mammas rygg en stund att hon hoppade där hon satt. Jag gick runt o vattnade blommor o spelade spel med storasystern. Rebecka somnade, o det kändes bara jättebra att ha sjal igen. När hon vaknade igen ville hon förståss ner o busa.

Ett par timmar senare var det dax för middag. O Rebecka ville bara va i famnen igen. Jag iddes inte ha henne på ryggen då, skulle vispa våffelsmet o det var självklart att Rebecka vill va med o titta på. Så med makens hjälp fick vi till ett omslutet höftkryss, något jag inte testat förr. Kamarisen var helt perfa för detta!

Så, det kommer nog bli mer sjalat även hemma hos oss framöver. Och jag får återpröva mina funderingar om att sälja av sjalarna. :)
Av punk
Kul att du blev inspirerad,Emils mamma! :D
Idag har jag inte sjalat alls, men imorgon måste jag testa igen!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?