Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av P
nu har jag fått hem min nya Ergo och ser att det har vävts in någon konstig plasttråd i tyget.. Hmm ja det syns och jag undrar om det kan påverka tyget? Vad är skäligt att betala för en sådan Ergo med vävfel i? Känns lite konstigt, jag älskar den men vet inte om jag riktigt vill ha en sån tråd i den :?

Känner att jag behöver lite hjälp från er kloka här inne..
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag skulle välja att skicka tillbaka den och skaffa en annan. Ett sådant fel skulle störa mig alldeles för mycket :)
Användarens profilbild
Av P
Pernilla J skrev:Jag skulle välja att skicka tillbaka den och skaffa en annan. Ett sådant fel skulle störa mig alldeles för mycket :)
Ja nu känns det så men jag älskar den ju och vill ju ha den nu :?
Användarens profilbild
Av mirko
vad säger återförsäljaren? kan du inte byta till en likadan?
Användarens profilbild
Av Elina
Jag kan ju förstå att du inte vill vara utan den, kan inte ÅF skicka en ny och sen skickar du tillbaks den trasiga när du fått den nya?
Användarens profilbild
Av P
Jag ska nog kolla om jag inte kan få en ny, jag har ju lite bärdon att välja på så det går väl ingen nöd precis :roll: Men jag har ju suktat ganska länge över Ergon så nu när jag äntligen fått den så är det svårt att släppa den.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?