Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av salamandra
Har äntligen lyckas få min tvåmänades att även uppskatta vakentid i sjalen. Hon vill däremot inte ha händerna innanför i "mage mot mage" och då måste jag hålla i henne för annars sviktar hon bakåt med ryggen.

Finns det någon lösning på detta eller blir det lättare när hon blir äldre?
Användarens profilbild
Av Ingrid
Det blir bättre när hon blir lite stadigare i nacken! Det tar några veckor, sedan är det inget problem längre. Under tiden får du stötta upp nacken/ryggen lite på henne med din ena hand när hon vill ha armarna utanför.
Användarens profilbild
Av Anso
Trikåsjal eller?
Dra upp smokingbältet lite högre upp över barnets rygg?
Se till att även kryssdelarna till största del är högt upp över barnets rygg och ger stöd?
Knyta lite fastare?
När du börjar ta på dig sjalen/knytningen så ska smokingbältets övre del vara så högt upp som i armhålan så blir det inte för löst och slappt (titta på www.looma.se och deras knytinfo för SINO)
Användarens profilbild
Av salamandra
Då är det väl bara att vänta då :)

Ja det är en trikåsjal sydd efter beskrivningen här. Tittade på sidan den var lite mer utförlig! Ska tänka på det du skrev.

Tänkte på en annan sak också! Hennes huvud ramlar ner mot armhålan när hon somnat och så kryper hon ihop. Min mamma tyckte det såg ut som hon skulle knäcka nacken eller nåt *s* Vanligt problem eller något jag bör åtgärda???
Användarens profilbild
Av Anso
Hanna "föll" nog också ihop lite när hon var så där liten har jag för mig och låg och snarkade som en liten gris i sjalen. Ingen lösning på det hela faktiskt men det men jag kan nog inte tro att det är så stor fara, de har ju rätt mjuka leder de där små rackarna men själv skulle jag nog få nackspärr av det.
Användarens profilbild
Av salamandra
Det var så jag resonerade också faktiskt :) Som en liten gris var verkligen rätt uttryckt :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?