Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Min mormor berättade idag att hon flyger på alla som hon möter i sjal/babybjörn/vagn och berömmer, berättar att hennes barnbarn minsann bär i sjal, eller propagerar för sjalen till de andra.
Senast var det en som körde sin lilla i vagn och mormor kom fram och propagerade. Hon hade tänkt på sjal men de är ju sååå dyra tyckte hon.

Nackdelen med min mormor är att hon inte är det minsta teknisk, kommer inte ihåg vare sig www-adresser eller namnet på "apparaten" så hon säger att de ska gå in på en sida på den där datan och det heter nåt med sjal...som stavas sj (hon stavar sjal; schal).

- barn, mormor, sjalBARN. Kommer du ihåg det nu, tänk på Olivia, hon är ett sjalbarn...!

tycker det är lite kul att min mormor är så sjalfrälst. Väntar bara på att hon ska prata med min kusin som väntar tvillingar och jag inte alls kan tänka henne som sjaltypen...:-)
Användarens profilbild
Av P
Jag har inte blivit påhoppad av någon men jag tycker att det låter underbart att ha en sådan mormor..
Användarens profilbild
Av Clifford
Hon har möjligen inte varit i Aspudden? :lol:
Användarens profilbild
Av M
Underbar mormor du har!

Kan ju samtidigt passa på och varna Uppsalaborna för min farmor som inte alls är sjalfrälst och rar som Annelies mormor. Hon kan säga vad som helst till vem som helst och skulle mycket väl kunna gå fram och klaga på sjalbärare :oops:
I hennes värld blir barn snedväxta av att bäras. "Han kommer att se ut som ringaren i Notre Dame" säger hon till mig. Hon har även krystat fram kommentarer som att han kvävs därinne och får blodstockning i benen... Hoppas att hon inte ger sig på någon annan därute!!!
Användarens profilbild
Av funshine
gullig mormor.
OT
Kul att se dig igen. Eller ja kul att läsa från dig. Har inte sett till dig här sen våran sjalträff i sommras. Har fö inte fått upp bilderna ännu :oops:
Användarens profilbild
Av aspen
pernilla: aspudden? Jo hon bor där så där spatserar hon varje dag. Du får hälsa om du ser henne;-)

hej funshine, ja det var längesen. jag har haft en sjalbarnssvacka (jag har tjuvläst men inte hunnit/orkat skrivit nåt;-) dock ej haft sjalsvacka, inte då:-)

ja min mormor är ju "frispråkig" . Har hon ingen att prata med på sina bussresor skaffar hon sig en på direkten, måste man känna dem?;-)
Användarens profilbild
Av aspen
har nu pratat med mormor, och hon tyckte det var såå kul att det var nån från aspudden, som hon ev, var på :lol:
Användarens profilbild
Av Clifford
En jättesöt gumma berömde mig för att jag bar liten skruttis i sjal. Jag tror att det var någon gång i somras det hände, så det var ett tag sedan :)
Användarens profilbild
Av Helena
Låter ju roligt om hon berömmer dem som bär i sjal. Men det är ju ett fritt val att köra barn i barnvagn också. Jag vet inte om jag skulle gilla att någon bad mig byta till sjal ifall jag och mitt barn trivdes med vagn.
Användarens profilbild
Av aspen
nä, jag förstår ju hur du menar, men min mormor (82 år) har alltid sagt direkt vad hon tycker utan att tänka först, hon pratar med vem som helst om allt möjligt. ibland har man sagt till henne att det faktiskt kan vara farligt när hon kommenterar varför nån utslagen ligger där sådär (2 meter bort) . Är det en påverkat människa av något kan hon vara aggresiv. Hon säger rakt ut ganska högt var gång vi handlar i borås när jag hämtat henne på bussen; " Så hääär dyra tomater har vi minsann inte i stoockholm" på bredaste stockholmska :) , så jag förstår att vissa inte gillar stockholmare om de är som min mormor :D Men det är sött oxå:)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?