Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
Jag tillhör ju inte de som har överdrivet många olika sjalar. Jag har nuförtiden 2, en didymos katja och en hoppediz oslo. Oslon har jag inte haft så länge och tror inte jag skulle sakna den om den såldes. Katjan kommer jag dock inte göra mig av med. Har haft den i fyra år nu och den var min första sjal. Framförallt så är den mysig och det är den som vi i stort sett alltid bär barnen i så det ligger för mycket minnen i den för att säljas. Tror inte jag skulle kunna låna ut den heller möjligtvis att andra skulle få provknuta den men längre hade varit svårt att gå.
Användarens profilbild
Av Nova
Jag är inte så fäst vid någon sjal att jag inte kan tänka mig att byta ut den mot någon annan.
Det är ju kul att kunna variera sig lite.
Användarens profilbild
Av mian
Jag kommer nog sälja alla såsmåningom när barnen blivit stora. Utom kanske min korta Girasol... Men fram tills dess så skall min aubergina gås ingenstans. Såvida det inte dyker upp någon annan underbar grön sjal så skall inte Panaman någonstans heller :D
sacha42 skrev:Ja, undrar helt enkelt vad ni sitter och håller på för gobitar som ni tänker spara för att tex. bära barnbarnen i?
:lol: Nu ska du få se här vad jag bar dig i när duuu var liten! Det var sååå bra, ge mig mitt barnbarn nu ska jag visa vad bra det är. Han vill att du ska bära honom så här, förstår du *jag låter som min mamma :shock: *

Till frågan då: Jag skulle aldrig sälja Bebinan. Inte Mobyn heller ifs, men om jag var tvungen att välja en under pistolhot så skulle jag sälja av Mobyn. Fast jag sparar den åt mina framtida syskonbarn.
Användarens profilbild
Av amöba
Tväråna skrev:För mig är sjalarna bara saker, så de försvinner väl när man inte har användning för dem längre.
Jepp!
Användarens profilbild
Av diddeldi
Frida med Mea skrev:Diddeldi, du kan ju knappast säga att du sålde hevet, du var ju tvungen att skaffa ett supstitut :wink: .
Och visa nu din sjalsamling och namn på alla vill vi ha.
sacha42 håller på att förhöra mig, hon kan lägga ut den kompletta listan när jag kommit på alla (de har liksom spritt ut sig och är svåra att räkna :roll: ) :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?