Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av 4ungar
jag ska gå till grannen sa jag du får ta B. okej sa mannen men då vill jag ha den o så pekar han på bärsjalen jag har på mig :shock: visst säger jag snabbt o hjälper honom på med den.

När jag kommer tillbaka o frågar hur det var att bära henne i den säger han lite noncharlant jodå..

slut på samtalet, men han bar o ville det själv :vågen:
Användarens profilbild
Av sacha42
grattis till maken som fick uppleva sjalmys :D
Av surftrollet
Vad kul! Med tiden är det väl svårt att undgå att se hur smidigt det är. :)
Användarens profilbild
Av M
Min sambo bär också fast han sa att det bara var hippies som bar och att han minsann aaaaldrig skulle bära annat än i Baby björn...

Det tar ett tag för män att fatta ibland :wink:
Användarens profilbild
Av Foxan
M skrev:Min sambo bär också fast han sa att det bara var hippies som bar ...
Japp, fast min sagt också att sjalar är väldigt "new-wave" & "Californish" (ca ett år innan jag blev gravid)... När vi var redan gravida, då minsan, det var hans förslag att vi skulle skaffa en sjal! Och numera bär han i alla möjliga modeller och färger! :lol:
Användarens profilbild
Av Isanna
Karlar! :P Mysigt att han ville bära iallafall. Daniel väljer faktiskt sjal före Ergo. :D
Användarens profilbild
Av Madde
Här så inser ju sambon hur smidigt det är med sjalen... MEN han vill inte bära med den själv... Det blir för varmt är hans ständiga ursäkt! Jag har inte ens fått honom att testa... :x

Men såna här inlägg är bra, för de brukar jag vissa för honom så han inser att det är många andra karlar som bär... :roll: :D
Användarens profilbild
Av annalys
Om det blir en till bebis har maken lovat att bära den i sjal. Han gör allt (nästan :wink: ) för att övertala mig.
Av juniblommor
Min sambo tyckte att det verkade krångligt först, så jag köpte en Tri-cotti till honom. Den har han använt jättemycket. Den fick honom att inse hur bra det var och klagar inte så mycket längre på mitt habegär av diverse bärdon. :app:

Numera bär han i Ergon mest. Den är ju också "lätt". :floet2:
Användarens profilbild
Av emelie
Jag lurade på sambon Mobyn när Ollie var liten o han skulle ha båda barnen.
De satte igång o leka i Viktors rum, men efter inte ens fem minuter kom han ut o tyckte att sjalen inte fungerade.
Han var rädd att bebisen skulle ramla ut :shock:
Så ngn sjalfrälst pappa finns inte här. Han gillade aldrig BB heller.
Men däremot så älskar han att bära barnen, det gör han mkt, men alla bärhjälpmedel ratar han totalt. Trots vissa påpekanden o hintar... :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?