Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Frigg
Hur klarar man sig utan sjal med en 1 1/2 åring med stukad fot?
I förgår kom min lille påg hem från dagmamman och haltade. Morgonen efter ville han inte stå på högerfoten och det blev röntgen och hela alltet på akuten. Inget var brutet som tur var men en svår stukning har han.
Lillen har suttit på mammas rygg i 2 dagar och först nu för en timme sedan gick han några steg. Han blir väldigt irriterad av att inte kunna gå ordentligt och vill inte leka själv några längre stunder så jag hade aldrig överlevt dessa dagarna med psykiska hälsan i behåll utan sjalen.

Annars måste jag säga att min lille är en riktig hjälte. Han har inte gråtit något alls trots att han säkert har jätte ont i foten. Han bara kallar på mamma och pappa och visar att han vill komma upp i famnen och sätter man ner honom på golvet står han bara där tills man tar upp honom igen.
Användarens profilbild
Av Gullan
Ja, det är många gånger man undrar hur "endast vagnskjutsande" föräldrar gör!?! Tack och lov att inget var brutet - sänder hjälten många krya-på-dej-kramar!
Användarens profilbild
Av sacha42
vad skönt att foten inte var bruten och att ni har klarat vardagen så bra med sjal :D

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?