Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Veronica
Ja, jag är knäpp, jag vet!

Jag sålde min Sino som vi hade på BB, och nu har jag köpt en ny! :roll: Men den förra fick jag ju innan de nya färgerna kommit, och jag kom aldrig riktigt överens medFjällnejlikerött.

Men nu väntar jag på en alldeles sprillans Skogssäv! :heart:

Det blir väl inga skogspromenader med den direkt, men jag har saknat Sinon bittert varenda gång nån av skruttarna är krassliga! För man kan mysbära en 2 åring i en Sino också (fast den blir ganska lång då :wink: ).
Användarens profilbild
Av sacha42
Du är inte knäpp allas, Alva 10kg och 15mån bärs i sino med :D

myssss :heart:
Av TorpSara
Vreonica! Vi trivs bra med er gamla Sino nu när det är jul, värsta snyggaste julpyntet har jag!! Men sambon har sagt att HAN ska välja sjalfärg nästa gång. Han som är så snygg i rött... Det blir nog nått jordfärgat om jag känner honom rätt... :love: :roll:
Användarens profilbild
Av Veronica
TorpSara skrev:Vreonica! Vi trivs bra med er gamla Sino nu när det är jul, värsta snyggaste julpyntet har jag!! Men sambon har sagt att HAN ska välja sjalfärg nästa gång. Han som är så snygg i rött... Det blir nog nått jordfärgat om jag känner honom rätt... :love: :roll:
Vad roligt att ni trivs med den, och ännu roligare att sambon också gillar att bära med sjal. Se upp, snart blir ni också sjalgalna. :twisted: :lol:
Av TorpSara
Vi är redan vunna! Eftersom sambon har 100% bäbisansvar när han kommer från jobbet så har han aldrig tvekat. Händerna fria lockar... :-)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?