Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Går det bra att amma i kortsjal? Lika bra som i ringsjalen? Hhhhmmm... kanske ska man skaffa en kortsjal istället för en ny ringsjal. :?
Användarens profilbild
Av Picea
Vet inte hur bra det går att amma i ringsjal, men det GÅR i kortsjal. Skall du köpa en till ringsjal annars, menar du? Det är väl bättre att köpa en annan sorts sjal än att ha flera av samma?
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Picea skrev:Vet inte hur bra det går att amma i ringsjal, men det GÅR i kortsjal. Skall du köpa en till ringsjal annars, menar du? Det är väl bättre att köpa en annan sorts sjal än att ha flera av samma?
Jag har sålt ringsjalen och ska ha en ny - kortsjal eller ringsjal. :D I rinsjalen går det jättebra att amma. Tänkte att det kanske är lättare att få en kortsjal på plats än en ringsjal om man har lite ont i handlederna. Vet inte vad som är bäst...
Användarens profilbild
Av Helena
Med en ringsjal kan man lättar hissa upp och ner barnet, i en knytsjal sitter barnet mer där det sitter. Men ifall du kan amma i den höjden du bär i vanliga fall, går det nog bra.

Jag tycker nog nästan att en knytsjal avlastar bättre än en ringsjal på något vis, när man fått till den så att den sitter bra. Jag har en kort Storchenwiege.
Jag har även en bärabarn, men den gillar jag inte alls, fast en kompis till mig, som jag lånade ut båda till, hon använde bara bärabarn-sjalen, så det är nog olika vad man tycker.
Användarens profilbild
Av Picea
Man kan ju göra en sån där knut som glider också. Då kan man justera knytsjalen, åtminstone innan man sätter i barnet. Jag vet inte om det finns beskrivet någonstans förutom i bruksanvisningen till easy care, men den ser litet ut som ett dubbelt halvslag, fast med båda ändarna på samma sida om den andra sjalsänden. Äsch det lät obegripligt...

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?