Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Alven
Ett litet udda problem:

När jag bär Ida på ryggen knyter jag i princip alltid omslutet med knut över bröstet. Didyn är så lång att jag drar den två varv runt magen, det är skönt med lite extra stadga tycker jag. Men om jag då har ett skärp på mig skaver sjalen så jag får sår i midjan!!! Det verkar som den lösa huden (som jag har mycket av efter två graviditeter på två år och rejäl viktnedgång) liksom fastnar, nyps, mellan sjalen och skärpet. Aj! Och jag kommer inte ihåg det heller på morgonen när jag tar på mig skärpet...
Senast redigerad av Alven den sön nov 26, 2006 20:10, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Nya byxor?! :wink: Annars vet jag tyvärr inte :roll:
Användarens profilbild
Av amöba
Ergo och jeans är en dålig kombination för min del. Jag får blåmärken på höftbenen. Tyvärr känns det inte med en gång och när det känns så är det för sent... Det gäller att jag kommer ihåg att sätta bältet nedanför höftbenet. I midjan vill jag inte ha det!

Sjaltyg som blir över brukar jag knyta runt höftbenen. Det blir bättre avbärning så, tycker jag, och det känns inte som man avknipsad på mitten (à la getingmidja). Nackdelen är att extratyget lätt glider upp i midjan när man rör sig och då kan knytningen bli lite för slack.
Användarens profilbild
Av Tiz
Hade samma dilemma faktiskt... Men ingen lösning :?

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?