Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av gummy
igår bar jag min son på magen i ett halvdant omslutet, armarna utanför och så. iallafall så skulle jag gå uppför en trottoarkant och då snubblar jag!

iom att sonen ändå väger 9,6 kg så var det svårt att få tillbaka balansen och eftersom han hade så mycket av kroppen utanför sjalen gjorde han ju värsta rekylrörelsen och höll nästan på att åka ur. och vi höll ju nästan på att trilla framlänges rakt ner i trottoaren med lillens huvud före :cry:

det var faktiskt skitläskigt! :(
Användarens profilbild
Av ernamalin
Fy sjutton vad hemskt :( skönt att du hittade balansen igen innan ni hamna i gatan.
Användarens profilbild
Av solanna
Usch, det är min värsta mardröm att halka omkull med Dante i sjalen! Tur att ni klarade er. Det är ju ofta lite svårt att se vart man sätter fötterna också när man bär fram. Tack för påminnelsen om att gå försiktigt!
Användarens profilbild
Av Siena
Fy så otäckt! Vilken tur att du återfick balansen innan ni gick i gatan! Men visst är tanken på att trilla när man bär så otäck att det suger tag i magen! Ibland funderar jag på vad som skulle hända när jag bär sonen på ryggen, har tre matkassar och blöjor i händerna och en ryggsäck på magen och jag skulle trilla i trapphuset på väg till lägenheten... MARDRÖM! Jag springer hellre upp och ner några extra gånger!

Men, som sagt, tur ni klarade er!
Av cleo
Tur att ni är ok)
Hoppas inte min sambo läser det här..han tycker inte alls om att bära barn..och det här är någonting han alltid pratar om..han skulle inte vilja låta mig bära när det är is och snö ute.
Användarens profilbild
Av Tinker
Oj!
Tuuuur att ni klarade er undan med blotta förskräckelsen!
Användarens profilbild
Av Vida
Vad läskigt!
Jag ska beställa broddar bums, och gå försiktigt nu när jag ska på stan!
Användarens profilbild
Av P
Fy vad läskigt, bra påminnesle om att man ska knyta riktigt och ordentligt
Användarens profilbild
Av Foxan
Oj stackare! Min värsta mardröm, faktiskt :( Funderar även på att börja använda våran (annars bortglömd) vagn i halkan...

Skönt att ni klarat er!!! Kram!
Användarens profilbild
Av Asereht
Oh fy! *ryser*

Tur att ni klarade er!

Jag fasar alltid för att ramla med något av barnen i famnen med eller utan sjal. :cry:
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Usch fy! Sånt är otäckt...

Jag har ramlat med A en gång när jag var ute och gick sent på kvällen och det var mörkt ute. Såg inte trädgrenarna som lågs halvvägs över gångbanan innan jag trasslade in mig och ramlade. (Så löjligt, vi gick och spanade på gatlyktorna som var hans stora intresse på den tiden, så jag hade blicken uppåt).
Tog emot mig med händer/armar och skrapade sönder ett knä + hade sönder mina jeans men A klarade sig utmärkt förutom att han blev lite skakis. Hua, ryser vid minnet!
Användarens profilbild
Av CL8
jag ramlade faktiskt flera gånger när jag bar i babybjörn i början, innan jag blev sjalfrälst, men inte när jag burit i sjal någon gång.

Hua, vilken tur att det inte blev någon smäll!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?