Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Asereht
Jag väntar på en Easycare från sjalar.nu men det tar tiiiiiiid...jag har tröttnat på att vänta jag vill ju ha den för länge sedan! ;)

Det är jobbigt att vänta...
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Asereht skrev:Jag väntar på en Easycare från sjalar.nu men det tar tiiiiiiid...jag har tröttnat på att vänta jag vill ju ha den för länge sedan! ;)

Förstår precis men är Ulla kurerad ännu? Kanske tar lite tid med leveranserna därifrån nu när hon brutit armen..
Användarens profilbild
Av Asereht
Sporttjejen skrev:
Asereht skrev:Jag väntar på en Easycare från sjalar.nu men det tar tiiiiiiid...jag har tröttnat på att vänta jag vill ju ha den för länge sedan! ;)

Förstår precis men är Ulla kurerad ännu? Kanske tar lite tid med leveranserna därifrån nu när hon brutit armen..
Inte helt, pratade just med henne på telefon (jag hade mailat och hon ringde upp). Det hade skett en liten miss + att den var slut i lager men nästa vecka kommer det in nya och då kommer en hem till mig i flygande fart! :D
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Asereht skrev:
Sporttjejen skrev:

Inte helt, pratade just med henne på telefon (jag hade mailat och hon ringde upp). Det hade skett en liten miss + att den var slut i lager men nästa vecka kommer det in nya och då kommer en hem till mig i flygande fart! :D
Åh, underbart! :D

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?