Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elwi
Hej på er alla...
Idag så tänkte jag bara snabbt åka till dagis med storebror och sen hem, så för första gången åker jag hemifrån UTAN mina sjalar (som alltid ligger under vagnen).
Sen föreslår min mamma att vi ska åka till Sickla och köpa julklappar, så ja hänger på dit istället.
Då får Elias (12v) ett hybro, gråter i ca 1,5 timme... i sträck, helt otröstlig, vägrar ligga i vagnen, min rygg knaaaaakar!!!
Mina sjalar... jag saknade mina sjalar, nu om någonsin hade jag behövt dom... så jag knöt en kortsjal av min halsduk... och gissa vad... han somnade!!!! Mitt gosiga lilla sjalbarn!
vad har vi lärt oss nu.. gå aldrig hemifrån sjal-lös!

Kram å go´natt!
Av Aelia
Åhhh, ett riktig sjalbarn....
Användarens profilbild
Av tinaw
Precis så blir det när man glömmer sjalen. Tag lärdom, alla som inte varit med om detta! :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Men åh så fiffigt att du kunde använda halsduken! Mysigt till slut!
Användarens profilbild
Av solanna
mhlj25 skrev:Hej på er alla...
Idag så tänkte jag bara snabbt åka till dagis med storebror och sen hem, så för första gången åker jag hemifrån UTAN mina sjalar (som alltid ligger under vagnen).
Sen föreslår min mamma att vi ska åka till Sickla och köpa julklappar, så ja hänger på dit istället.
Då får Elias (12v) ett hybro, gråter i ca 1,5 timme... i sträck, helt otröstlig, vägrar ligga i vagnen, min rygg knaaaaakar!!!
Mina sjalar... jag saknade mina sjalar, nu om någonsin hade jag behövt dom... så jag knöt en kortsjal av min halsduk... och gissa vad... han somnade!!!! Mitt gosiga lilla sjalbarn!
vad har vi lärt oss nu.. gå aldrig hemifrån sjal-lös!

Kram å go´natt!
Nöden är uppfinningarnas moder! Vad fiffigt av dig att få till det med halsduken istället. Elias verkade ju godkänna det hela finfint! :D Själv gjorde jag samma misstag med Viggo även om det då var BB-selen som var mitt enda bärhjälpmedel, men sedan lärde jag mig att alltid ha med den för skrikande bebis i vagn är verkligen inte kul :-(

Hoppas att ni hittade några julklappar också...
Användarens profilbild
Av anhasa
Åhh, gosig kille! Han visste vad han ville!

Har själv gjort misstaget några gånger... :(
Användarens profilbild
Av Siena
Vilken tur att du lyckades lösa det med halsduken, för det är inte lätt när man har ett bestämt sjalbarn och man har glömt alla sjalar hemma. Ett misstag man bara gör en gång :lol:
Användarens profilbild
Av Asereht
Men visst är det typiskt! Jag har varit med om precis samma sak, har man inget bärdon med så kan man ge sig sjutton på att det blir trubbel! :wink:

Tur att du fann en lösning, det är inte kul att gå och kånka på liten ledsen oavsett om de är små eller större så håller man ju på att gå av på mitten efter en stund.

Bär gör jag gärna och även länge men inte utan hjälpmedel!
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Vilken smart lösning!

Själv har jag knatat runt med A i mina bara armar när jag varit utan sjal. Men halsdukstipset var ju jättebra - om man nu inte kommer ihåg att alltid ha sjal med sig vill säga... :)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?