Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Mrs J skrev:Tack för era svar!Det beror nog lite på hur snabbt du går ner i vikt efter gravditeten. Jag kan ju knappt knyta fram med min Didymos 5,2![]()
En till fråga: behöver jag en 4,7 eller räcker det med en 4,2? Jag vill kunna göra alla knytningar både på mage och rygg. Jag är 154 och väger ca 55 kg när jag inte är gravid.
Mrs J skrev:Tack för era svar!Ett förslag är ju att hyra en easy en månad och verkligen testa längd!![]()
En till fråga: behöver jag en 4,7 eller räcker det med en 4,2? Jag vill kunna göra alla knytningar både på mage och rygg. Jag är 154 och väger ca 55 kg när jag inte är gravid.
sacha42 skrev:jag kan också göra alla knytningar med en 4,2a och jag är större än digfunkar att göra alla knytningar med en easy på 4m med
Mrs J skrev: hehe det gör jag fortfarande, men på nått sätt måste jag finansiera köpet utav Lavan.AHA...nu kom jag på det...jag önskar den helt enkelt utav mannen i födelse present, eller julklapp kanske!?
Bebben måste ju åka i Lava OCH Olaf!
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?