Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av joise
vad gör man när ens lilla sjalbarn inte vill bli sjalad längre? Bära henne det måste jag göra hela tiden men att sitta i sjalen vill hon inte längre har provat bärsele (patapum) och det funkar inte heller. får känslan av att hon tycker att det är för trångt + tråkigt att inte se ut. Har provat buddha men inte heller det passar den lilla... Tre mysiga månader blev det men jag börjar frukta att det är slut med det nu. nån vävd har jag inte så jag kan inte prova att bära på ryggen. Ska prova med selen kanske.
Shit ock!
Användarens profilbild
Av Totte
Det går i perioder. Insåg häromdagen att jag lånade ut min trikåsjal när Natte var ungefär tre månader... Bar länge i bara ringsjalen :roll: Bär honom fortfarande så det är lång tid kvar att bära. Det är kanske dags att gå på sjalträff för att klämma och känna och fundera på att köpa en vävd?

Sele på ryggen till tre-månaders är jag inte rätt person att svara på. Vet att några använt trikåsjalen även på ryggen, någon kanske kommer med ett bra svar.

Lycka till!
Användarens profilbild
Av sunne2005
När hilma var 2-3månader hade hon en period när hon inte ville åka sjal alls. Vi testade att sätta upp henne på ryggen och det gillade hon bättre, men bara kort stunder. Nu gillar hon både att sitta på magen och ryggen.

Tror inte du behöver vara orolig att hon aldrig mer ska vilja åka sjal.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Funkar det inte ens om ni är ute och går? Thea hade också en period i den åldern då hon inte längre ville bli sjalad så mycket inomhus, men gick vi ut på prommis så gick det bra!
Jag tycker heller inte att du ska ge upp, absolut inte!! Testa något annat en period, sele MT eller ringsjal. Gå på sjalträff och få råd och tips :wink:
Användarens profilbild
Av Jemmah
Kan bara hålla med de andra som skrivit. Noel ville inte heller bli sjalad en period mellan 4-6 månader ungefär. Dessutom blev det tungt att bära i trikåsjalen. Gick på sjalträff, skaffade vävd sjal och fick till ryggknyt hyfsat och då blev han nöjd igen :-D Önskar dock att jag tagit tag i "problemet" tidigare så att vi inte hade behövt ha "sjaluppehåll"... Lycka till!!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?