Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

I brevlådan damp det ner en bok/broschyr som hette Lathund för nyblivna föräldrar 2006/2007 med massor av info om det mesta. På framsidan stod det med störst stil av alla blänkare "sid 35 bärsjalar".
Kul!Sex små sidor emd info och fina bilder om sjalar av Ingrid Hägermark, någon här kanske? Hänvisning till sjalbarn på slutet av artikeln.

det tycker jag var superkul. Att det inte bara var tråk om försäkring och kläder och sånt, utan om fina sjalar. Tjoho!

På slutet sitter det små kuponger med rabatter och där är en rabatt"kupong" från babydesign på 50 kr i rabatt om man köper sjal. Eftersom det inte är en personlig kupong, och man bara skriver in en kod antar jag att det är fritt fram för alla nyblivna föräldrar att nyttja den möjligheten :?: ? koden är "Nöjdare barn - lathud 06" och adressen är www.babydesign.se
Användarens profilbild
Av Deja
Kul! :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Roligt! Bra jobbat Ingrid!
Användarens profilbild
Av Ofelia
Fick den idag :) Man kan beställa boken gratis på http://www.bokombarn.se/ Jättekul med info skriven av en sjalare :)
Användarens profilbild
Av Lumlum
Ofelia skrev:Fick den idag :) Man kan beställa boken gratis på http://www.bokombarn.se/ Jättekul med info skriven av en sjalare :)
Fast där är upplagan slut och nästa kommer nästa höst. :(
Användarens profilbild
Av mirko
varför har ni fått en sån bok? gick in på länken ovan men den är redan slut ! :(
Användarens profilbild
Av Suskiv
mirko skrev:varför har ni fått en sån bok? gick in på länken ovan men den är redan slut ! :(
Japp gick in på länken och fick boken idag Måste ha varit bland de sista som fick bok om det nu är slut.
Användarens profilbild
Av Ofelia
Suskiv skrev:
mirko skrev:varför har ni fått en sån bok? gick in på länken ovan men den är redan slut ! :(
Japp gick in på länken och fick boken idag Måste ha varit bland de sista som fick bok om det nu är slut.
Aj då... slut? Jag beställde i förra veckan, så jag måste haft tur jag också. De gjorde reklam för den på Familjeliv i förra veckan, med länk och allt, så jag gissar att många kan ha passat på att beställa då... Vad tråkigt! :(
Användarens profilbild
Av lotte
Jag upptäckte idag att maken och barnet är med på två bilder. Är det någon som har något extranummer och kan tänka sig att förbarma sig över mig??? Upplagan är verkligen väldigt slut ...

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?