Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ClineE
Alltså när tom den mycket kritiske sambon FÖRESLÅR... -Men du tar väl Viktor i sjalen.... då är det minst sagt högsta betyg!!!!!

När tom. han inser att vagnen bara kommer ta halva bilen vars utrymme vi behövde mer än väl vid resa till Ikea!!!! Och att Viktor ändå inte kommer finna sig i att ligga där i någon längre stund... När tom han ser hur fritt jag går och kan plocka saker :roll: ner i vagnen. Där andra föräldrar går och kånkar och bär på armen...
Hur skönt det är att gå utan att köra över allt och alla när man har nog att hålla koll på varuvagnen!!!

Då myser min "lille" bebbe gott i sjalen, sover lite, myser lite, äter hand lite, ligger och kikar lite..... så gott så gott!!!

Så glad att jag har mina sjalar!!!Ville bara dela med mig av min sjalglädje! :lol:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Härligt Cline! M kan också säga så ibland, fast Clara är väldigt nöjd med att åka vagn.
Användarens profilbild
Av solanna
Härligt att läsa! Min man har i och för sig varit ganska vänligt inställd till sjalandet från början, men det var ändå så skönt när det kändes att han höll med om hur bra det fungerade. Som när han bad om att så sjala upp Dante på ryggen när han skulle ut och klippa gräs/löv i början på hösten. Vår första son var ju vagnsvägrare så maken vet att uppskatta ett lugnt barn i bärsjal. Fast med ettan visste vi inget om bärsjal så vi bar i BB-sele istället. Så dessutom vet han att uppskatta ett ergonomiskt riktigt och bekvämt bäralternativ :D

Sjalarna gör det så mycket lättare att vara förälder!
Användarens profilbild
Av Gullan
Ja, precis så är det här också. Maken är lite skeptisk till detta med sjalar och tycker nog att barn ska ligga i vagn... men... när vi åker de 24 milen till närmsta stad för att handla får inte vagnen följa med. Den tar ju alltför stor plats. Så då får mamma kånka och D sova lugnt i sjalen. Han har provat att sjala på magen 2 gånger, gillade det inte något vidare, och D var trött och inte samarbetsvillig. Hoppas någon gång att vi kan prova en tredje gång!
Av MammaTess
Maken var också lite skeptisk i början men nu var det han som frågade; vilken sjal ska du ha med när vi reser????
Användarens profilbild
Av GosKina
Åh, vad härligt o höra! Kul kul! Här finns oxå en man som varit rätt så skeptisk, men finner fler o fler fördelar med sjalarna. Han fixar inte att bära i dem själv och använde istället en BB länge, för han gillar ju att bära och känna närhet han med. Men nu har han en sutemi som han just börjat använda, så vi hoppas väl att han snart ska tycka den är lika bra som han tycker om BB (vilket jag inte fattar att han kan tycka). Men när vi ska iväg är det oftast jag som får ta en sjal. Hos oss är det endast hos svärmor gumman åker vagn.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?