Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ullegulle
Hittade detta stycke på formex mässans hemsida:
"Endast fackbesökare. Åldersgräns 15år, måste kunna styrkas vid begäran. Barn upp till 3 år i barnvagn är välkomna."
Que?
Någon som fattar grejen?
Är tanken att man ska ha dem i barnvagn för att de inte ska springa omkring?
Får jag inte ha med Sonja som är 1.5 och sitter i Becon?
I don't fatt... :hmm:
Av sjaltokan
busflickan skrev:Det låter som om det handlar om att de inte vill ha barn som springer runt och leker. Då borde det med andra ord gå precis lika bra att bära barnet.
:iagree:
Av Ponyo
Jag tror nog att i deras ögon är nog beco=vagn.
Bara barnet inte är nere på marken och går, och stör.
Det är ju ganska så mycket pryttlar på den mässan, och jag är glad att jag gick utan Vilhelm när jag var där.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
busflickan skrev:Det låter som om det handlar om att de inte vill ha barn som springer runt och leker. Då borde det med andra ord gå precis lika bra att bära barnet.
Vadå, du menar att man kan bära barnet? :shock: :wink:

Det har nog inte fallit den som formulerade det där in att man kan ta sig fram med ett litet barn utan barnvagn. Naturligtvis handlar det om att de inte vill ha barn som såringer runt, så tolkar jag det.
Användarens profilbild
Av Ullegulle
Ejede skrev:
thowida skrev:
Hoppas att det stämmer.
Har försökt ringa och få svar, men det är aldrig någon där som kan svara.. :roll:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?