Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Löv
Jag är en riktig fena på att svinga upp min bebis på ryggen, :rodna: det känns bra och jag har koll. Men sedan går det sämre. Jag får det inte tillräckligt tight. Eller så blir det tight och sjalen kommer för långt ner så att bebis kan kasta sig bakåt. Och tio andra saker som gör mig galen. :hmm:

Men skam den som ger sig. Jag kämpade idag med sjalen och med en sprattlande G på ryggen. Jag framåtlutad. Fokus på balans och på sjal. Då plötsligt kommer det. Kräket. Ett stort himla kräk. Rakt i min nacke och vidare ner på golvet. När jag reser mig upp rinner det ner på ryggen under tröjan.

:sick:

Sonen jublar, skrattar och drar mig i håret. :gaah:

Låter nog bli ryggknytet ett tag. Sååå äckligt! :ill:
Användarens profilbild
Av sparveln
Äsch då, jag är alltid full av kräks, snor och lite annat. Fram, bak, uppe och nere. Till och med i håret. Häromdagen påpekade A snällt på väg till dagis att jag hade gröt på rumpan. Tja så kan det också vara.
Av Jinxan
sparveln skrev:Äsch då, jag är alltid full av kräks, snor och lite annat. Fram, bak, uppe och nere. Till och med i håret. Häromdagen påpekade A snällt på väg till dagis att jag hade gröt på rumpan. Tja så kan det också vara.
:Hahaa: det där känns igen!
Av Löv
Jenny m. liten skrev:Jomen det låter inte så illa ändå. Om man jämför med sonens ovana att kräkas rakt ner i min behå när han var pyttis i trikåsjalen på magen.... Skvalp, skvalp liksom :sick:
Ha, ja, det är jag också väl bekant med. G hade en riktig kräkdag igår och när jag ammat på kvällen gjorde han just så, kräktes ner i min bh. En riktig mysdag med andra ord! :mrgreen:

Nu ska vi iväg och fotografera oss hela familjen. Undrar hur många ombyten jag måste ta med. :roll:
Användarens profilbild
Av glis
Jag blev också nedkräkt i BHn och annat innan kisen växte till sig. En av de få gånger jag fick till ett bra ryggknyt hade jag däremot tur: När jag böjde mig framåt för att rensa ogräs gräktes han över axeln på mig, så ALLT hamnade i grönsakslandet!
Och nej, han har inte slutat kräkas helt, men nästan...

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?