Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sintra
Jo, Nu bärjar dom bli många. Tidigare har mina bärdon hängt i hallen eller legat p åen hylla i garderoben. Man vill ju liksom komma åt dom lätt. jag viker alltid sjalarna så dom tar så liten plats som möjligt. Och krånglar ihop selarna (eller ja, nu har jag ju bara en).

När jag tryckte in alla vikta sjalar i garderoben idag ttänkte jag att det kanske finns ett bättre sätt...

Hur gär ni? Bild applåderas :)
Användarens profilbild
Av Sintra
Med risk för att verka korkad...När ni säger flätade...menar ni snurrade då? Eller FLÄTAR ni verkligen? Tre sjalar = en fläta? Eller 1 sjal = 1 fläta?

/ M
Användarens profilbild
Av millla
Sintra skrev:Med risk för att verka korkad...När ni säger flätade...menar ni snurrade då? Eller FLÄTAR ni verkligen? Tre sjalar = en fläta? Eller 1 sjal = 1 fläta?

/ M
1 sjal = 1 fläta. Du virkar med händerna, luftmaskor.
Användarens profilbild
Av Sintra
eamane skrev:Om du tittar i den här tråden http://www.sjalbarn.se/forum/posting.ph ... 1&t=114747 så ser du fler svar på förvaring av sjalar :) Dessutom finns denna länk http://www.youtube.com/watch?v=aXdxJ17vgWc som visar hur man flätar sjalar. Det är enkelt, luftmaskor som när man virkar helt enkelt :D

Haha, tack tack! Jag har ju sett sånna där "flätor", nu när du visar mig. Det är snyggt, även om det är minst lika krångligt som att vika dom... LÄnken fungerar förresten inte, den till sjalbarntråden..men jag såg videon!

/ M
Användarens profilbild
Av Kotten
Nu har jag inte så många sjalar, men de jag har har jag i en sån där sak från IKEA, det är en massa fack i en lodrät tyghistoria som man hänger i garderoben. Så rullar jag ihop sjalarna och har en i varje fack.
Användarens profilbild
Av emelie
Selarna hänger på varsin krok i hallen.
1 ringsjal ligger alltid i bilen.
Sjalar som inte används ligger ihopknölade i en låda.
En del är utlånat o förvaras hos andra.

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?