Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av rithelo
Jag trodde att jag hade bestämt mig....men nu blir jag osäker igen :hmm:
Vilken ska vi välja?!
Så här ser bakgrunden ut;
Lill-palten åker mer än gärna sjal både fram och bak, fram går hur bra som helst, men ibland behöver man ju ha sikten fri :wink: Han har dock oftast inte tålamod att sitta still en hel avancerad rygguppknytning. Detta resulterar oftast i en snabb ryggsäck och det avlastar inte så bra i längden.
Min mei-tai tror jag att jag måste göra nya axelband till, för den är inte skön för ryggknyt.
Därmed måste (och vill :D ) vi utöka garderoben med en sele, mestadels för ryggbärande.
Jag trodde mig ha bestämt mig för en patapum toddler, men så gick jag igenom alla suveräna inlägg och rescensioner igen, och blev åter velig... :hellu:
Manducan verkar ju vara den nya Messias i sel-världen. Eller vad säger ni alla?
Lille L är en rätt stor ettåring, över 13 kg och över 85 cm.
Jag är mittemellan, ca 173 lång, pappa lite större och längre, men ganska mittemellan också.
Kan tillägga också att jag har lite problem med för mycket tyngd på axlarna och vill få avlastning så mycket som möjligt för ryggen.

När vi sen bestämt oss, vart köper man då? Svensk hemsida, eller har ni nån utländsk billig variant ni har hittat?

Hilfe, bitte!
:gaah:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?