Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av milimani
Idag när jag kollade på gamla foton blev jag alldeles varm och glad och lite vemodig när jag så min gamla easy purpursky. Jag sålde den här för ungefär ett år sedan men har glömt vem som köpte den. Skulle liksom bara vilja veta att den har det bra :D
Den är 4,2 meter och har ett sjalbarnsmärke som mittmärke.
Användarens profilbild
Av milimani
mari_tres skrev:Jag har en 4,2:a med sjalbarnsmittmärke :D Supermjuk och snygg :loving:
Men har jag haft den i ett år? :hmm:
Kanske du köpte den av nån här? Men det borde vara "min" :D Och irl är den mycket längre än 4,2. Jag mätte den till 4,6.

Sälj till mig först om den ska flytta nångång :roll:
Användarens profilbild
Av mari_tres
milimani skrev:
mari_tres skrev:Jag har en 4,2:a med sjalbarnsmittmärke :D Supermjuk och snygg :loving:
Kanske du köpte den av nån här? Men det borde vara "min" :D Och irl är den mycket längre än 4,2. Jag mätte den till 4,6.

Men min är inte 4,6... för då hade jag inte funderat på att sälja den :hmm: Min kan jag precis knyta då jag bär i omslutet på ryggen.
Användarens profilbild
Av milimani
mari_tres skrev:
milimani skrev:

Men min är inte 4,6... för då hade jag inte funderat på att sälja den :hmm: Min kan jag precis knyta då jag bär i omslutet på ryggen.
Är du säker? Har du provmätt? Eller så mätte jag fel... Finns det verkligen fler purpursky 4,2 med sjalbarnsmittmärke??
Användarens profilbild
Av mari_tres
milimani skrev:
Är du säker? Har du provmätt? Eller så mätte jag fel... Finns det verkligen fler purpursky 4,2 med sjalbarnsmittmärke??
Ganska så säker... men jag kan mäta igen imorgon :wink:

Du kan få en bild så länge :heart:

Bild
Användarens profilbild
Av milimani
mari_tres skrev:
milimani skrev:
Ganska så säker... men jag kan mäta igen imorgon :wink:

Du kan få en bild så länge :heart:

Bild
:love: :loving: :heart: Det är klart att det där är min!! Åh... lilla älsklingen.
Användarens profilbild
Av milimani
mari_tres skrev:Nu vet jag iaf att det inte var dig jag köpte den av :lol: men det kan nog vara samma sjal för det :wink:
Nä, jag tror att det kan vara någon Annika som köpte den men är inte säker. Sålde fler sjalar samtidigt. Om du ska sälja nångång så vill jag ha förstatjing :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
milimani skrev:
mari_tres skrev:Nu vet jag iaf att det inte var dig jag köpte den av :lol: men det kan nog vara samma sjal för det :wink:
Nä, jag tror att det kan vara någon Annika som köpte den men är inte säker. Sålde fler sjalar samtidigt. Om du ska sälja nångång så vill jag ha förstatjing :wink:
Funderar faktiskt på att sälja den... :wink:
Användarens profilbild
Av milimani
mari_tres skrev:
milimani skrev:
Funderar faktiskt på att sälja den... :wink:
:eld: Fast hur ska jag finansiera det :hmm:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?