Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tiaramoll
Stream skrev: Ja, jag blir nyfiken.. Hur hittade du (Mari) till min blogg? :roll: :D
Jag sökte på nätet efter tossor, egentligen tossor till framtida dop. :D
Åh, vips så hittade jag dina tossor.
Kommer inte ihåg vilket sökord jag använde på Google dock, det är några dagar sedan jag hittade din blogg första gången.
:blahblah:
Användarens profilbild
Av Stream
Mari skrev:
Stream skrev: Ja, jag blir nyfiken.. Hur hittade du (Mari) till min blogg? :roll: :D
Jag sökte på nätet efter tossor, egentligen tossor till framtida dop. :D
Åh, vips så hittade jag dina tossor.
Kommer inte ihåg vilket sökord jag använde på Google dock, det är några dagar sedan jag hittade din blogg första gången.
:blahblah:
Vad kul! Lycka till med sökandet efter tossor till dopet sen också :D
Användarens profilbild
Av sus
aha skrev:
sus skrev:Lättas är väl att beställa direkt av stream. Skicka ett pm och hör efter om hon har tid attsy till er. Annars har jag ett par som är i princip oanvända hemma. Om du vill kan jag kolla om jag hittar båda två (såg den ena i hallen i morse... :wink: )
Annars skulle jag kunna vara intresserad. Om dom kan passa en 4 månaders.
En 4 månaders med stora fötter i så fall. Dom är mellan 14 och 15 cm i innermått. men går ju att dra åt rejält så sitta fast ska dom nog göra i alla fall. Om inte Mari vill ha dom så hör jag av mig till dig.
Användarens profilbild
Av Diglet
är också intresserad av dessa tossor! har någon några att sälja eller om du som gör dem ser detta. har en snart fyra månaders.
skicka gärna PM

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?