Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Vet du. Skicka ett meddelande till säljaren och fråga om den kan tänka sig att skicka till Sverige. VÄLDIGT många brukar faktiskt göra det. Jag har för mig att det oförsäkrat från tyskland kostar 8-9 euro och försäkrat 17 euro. Vill du verkligen ha den så kan man göra så. Det har lyckats för mig flera gånger...

//Kaja
Användarens profilbild
Av mari_tres
Ser ut att kunna bli dyr.... men säger som de andra, skicka ett meddelande till säljaren! Det brukar jag göra :wink:
Användarens profilbild
Av Silverälva
Det var ju just det där med kan-bli-dyr..... redan 1500 spänn som jag inte har råd med just nu :(
Av EliJo
Maila o fråga!
Min man får nästan allt han köper där skickat hit till sverige. Annars har han föräldrarna i Hamburg, och de skulle garanterat inte ha något emot att få en sjal skickad till sej, för vidare leverans till jul, då de kommer hit.
Vill du, Mist, så ordnar vi det. :D
Användarens profilbild
Av Silverälva
EliJo skrev:Maila o fråga!
Min man får nästan allt han köper där skickat hit till sverige. Annars har han föräldrarna i Hamburg, och de skulle garanterat inte ha något emot att få en sjal skickad till sej, för vidare leverans till jul, då de kommer hit.
shyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Inte säga så!

kan inte nån köpa min wellen då så jag får råd ;)
Av EliJo
mist skrev:
EliJo skrev:Maila o fråga!
shyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! Inte säga så!

kan inte nån köpa min wellen då så jag får råd ;)
Okej, jag sa inget. :roll: :wink:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?