Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur många sjalar har DU?

1 - 5
30
49%
6 - 10
19
31%
11 - 15
6
10%
16 - 20
4
7%
21 - 25
Inga röster
0%
26 - 30
1
2%
Fler än så
1
2%
Användarens profilbild
Av sanna73
Jag har just nu faktiskt bara 8 bärdon :D
Fast det finns några till på önskelistan :lol:
Användarens profilbild
Av Gabelin
Jag har 2 långa, 1 ringsjal, 1 bärpåse, 1 ringsjal, 1 MT, 1 ergo. Så 7 bärdon sammanlagt (om jag inte glömt ngn)
Vi använder dock enbart ergon nu, och det är ganska så sällan då Elsa inte är så sugen på att bli buren längre.

Men jag hoppas ju att få användning av dom igen :)
Av Jinxan
4 långsjalar
2 MT's
2 Bärpåsar
(och två långsjalar på ingång, den ena kommer nog i morgon och den andra på tisdag/onsdag)
Användarens profilbild
Av nevin
Jag har 12 bärdon hemma, en utlånad och förhoppningsvis ska jag få hem en till Manduca ganska snart :love:

Försöker sälja lite, men det går trögt så jag lär nog få inse att det är dags att överge hallens om förvaringsplats och skapa en egen garderob åt alla sjalar och selar!

EDIT:
Glömde bort, jag har ju 13 hemma och en utlånad ju!
Användarens profilbild
Av zero.sara
mist skrev: 8)
Har du röstat? :hmm:
Användarens profilbild
Av Annika E
Jag har fortfarande bara min skrynkelgås och min hemsydda mt. Men den hemsydda funkar inge bra längre så det är bara gåsen som används.
Användarens profilbild
Av miom
jag har bara en långsjal, två ringsjalar och en sele. alles. :roll:
Drömmer dock om en långsjal till anpassad mer för ryggbärande och som ska vara bara till mig och lite gladare i färgerna men det får bli efter jul. Vår långsjal är en jonas didy och har hängt med sedan äldsta sonen var sex månader och är väldigt älskad här :heart:
Men är mycket sliten, solblekt och välanvänd. Och mycket älskad av främst min man. Den kommer aldrig att lämna vårt hem. Hoppas få bära barnbarn i den 8)
Användarens profilbild
Av Veronica
1 elastisk (jag hade två men gav bort den ena till min svägerska som nyss fått tvillingar och hade stora behov av den)
3 vävda (jo för det behöver man! En till varje barn vettja!)
1 ringsjal (min första, hemsydda, av äkta massajtyg)
1 Ergo
Användarens profilbild
Av Eld77
17 om jag inte har glömt nån. Skönt att se att man inte är "värst". ;)

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?