Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har koll på en Patapum toddler, helt ny, men den säljs av privatperson.
Är det den jag behöver?
Barnet som bärs är 2 år, väger väl typ 12 kg och gillar att åka MT en stund ibland, men vi tycker både hon o jag att det är för bökigt att knyta den, så ofta ligger den kvar i väskan o så får jag ta henne på armen när hon inte vill gå.

Vad är rimligt att betala för en Patapum?
Eller är det nån annan typ av sele vi ska kolla efter?

Hjälp mej, ni selexperter! :help:
Jag gillade min Patapum som jag hade, men det var den patapum baby som är något lägre i ryggen (bland annt) och det gjorde att min M kunde luta sig ut rätt så mycket vilket gör att det blir rätt så tungt. Men det var ju innan hon var ett år fyllda, en tvååring kan man ju säga till på ett annat sätt.
Patapum har, i mitt tycke, det absolut bästa huvudstödet av de selar jag har testat.
Pris... helt nya från butik går de väl på omkring 600 har jag för mig, så det är ju upp till dig vad du tycker att den är värd. Du har inte möjlighet att prova den först?
Den ligger på tradera, så just den kan jag inte prova, och sjalträffar där jag bor är tyvärr sällsynt, speciellt med bärgrejor, eftersom flera har större barn som går själva.
EliJo skrev:Den ligger på tradera, så just den kan jag inte prova, och sjalträffar där jag bor är tyvärr sällsynt, speciellt med bärgrejor, eftersom flera har större barn som går själva.
Bestäm dig för ett pris som du är villig att ge, blir den dyrare än så så strunta i den. Det finns rätt många patapumer i omlopp vad jag vet... Fast det kanske är babyvarianten? :hmm: Du kan ju testa att annonsera efter en här inne också :wink:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?