Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Alven
Och för första gången på 1½ år eller så sover hon i sjalen. Somnade direkt när jag knöt upp henne när jag skulle laga mat. Det är mysigt, men ganska tungt faktiskt trots att jag nog knyter nästintill perfekta omslutna kryss på ryggen om jag får säga det själv... 8) Det var ju som sagt ett tag sedan och bärmusklerna tränas alltför sällan numer.
Användarens profilbild
Av Asia
:heart:
Användarens profilbild
Av korell
Åhh härligt att få bli buren när man är lite sjuk. Och tungt för otränade mamman :)
Användarens profilbild
Av mallinpallin
mys :loving:

och jag kanske ska komma och öva ryggknytning nån dag, mina är långtifrån perfekta :?
Användarens profilbild
Av Myrten
Min Elsa (2 år och tre månader) är också sjuk och ville för ovanlighetens skull åka sele igår kväll hemma, mage mot mage. Mys, mys. Men sedan blev hon lite knölig och precis när jag lossat axelbanden och var på väg att lyfta ner henne i fåtöljen så kräktes hon. Som tur var kom allt på våra kläder och golvet, selen och bärdonen som låg spridda runtomkting efter visning klarade sig helt och hållet. Men oj vad synd jag tyckte om henne, hon ville inte alls kräkas (vem vill det...). Hon fick sova hela natten och idag är hon också fri från kräkningar men har istället feber. (Jag är väldigt glad att hon inte satt fast mot mig i selen när hon kräktes.)
Användarens profilbild
Av Alven
mallinpallin skrev:mys :loving:

och jag kanske ska komma och öva ryggknytning nån dag, mina är långtifrån perfekta :?
Du är så välkommen. På tisdagar ;)

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?