Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Tyche
När Elin börjar (OM Elin börjar...) förskola i januari så behöver jag ett sätt att få dit henne.
Vi har väldigt nära till förskolan och nu går hon. Dessvärre vill hon sällan gå framåt utan helst baklänges och gärna åt andra hållet och framför allt vill hon plocka stenar/grus.
Det tar sin lilla tid såna dagar, nu kan vi vänta in heller och om hon inte är redo fast det är dags så kan jag bära henne.
Men sen kan jag inte det. Alltså KAN kan jag ju, men med min väska med dator och böcker och hennes väska med blöjor så finns det inte så mycket plats. Och Isaac vill ju hålla handen :heart:
Alltså behövs en sele eller mei tai. Men vad?
Tanken är att den ska ligga kvar på förskolan så jag kan bära hem henne oxå.
Jag kommer gå direkt från förskolan till tåget och har inte tid/lust att ta vagnen fram och tillbaka.

Vad tycker ni?
Elin väger ca 16 kg och är 90 cm lång.
Vi har haft ergo och beco men även om dom är okej så...näää.
Långsjal kommer jag svettas som en gris om jag ska vira om oss med jackor och overall och allt så det går bort.
Mei tai har vi, men i såna fall behöver vi en ny. En "förskole-mei tai" :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Asia
Mia skrev:Ja det later som du behover en forskoleMT :lol:
:iagree:
Av Tyche
Mia skrev:Ja det later som du behover en forskoleMT :lol:
Transparent eller :Hahaa:

Så vilken mei tai kan du tipsa mig om? Jag har en knyttet och K gjort ( :urule: ) av en hoppe men vill testa någon ny :app:
Användarens profilbild
Av Bina
Jaha du frågar men har ändå bestämt dig :wink:

Klart du skall satsa på en förskoleMT... en Kleinsmekker kanske :Hahaa:
Av Tyche
Bina skrev:Jaha du frågar men har ändå bestämt dig :wink:

Klart du skall satsa på en förskoleMT... en Kleinsmekker kanske :Hahaa:
Jag är inte helt omöjlig att påverka :wink:
Av Tyche
Jag funderar på en eden. Jag är nyfiken på sammet. Men jag undrar om den kommer avlasta tillräckligt för 16 kg Elin?

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?