Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Zsarah
Fick hem ringsjalen och sambon gillade den på en gång.. han tyckte den var lätt att använda och han skulle kunna använda den ute bland folk:) Han är ett steg närmare vävda sjalen. Han provade vävda på nytt idag, han tyckte den var krånglig men han sa inget annat, han såg sig själv i spegeln och log.. så jag tror att han kan tänka sig så smånningom börja använda den med:) Men annars väntar vi hem becon, den tror jag att sambon gillar bäst eftersom han kan lägga i dottern innan han lägger selen på ryggen:)
Användarens profilbild
Av Myrten
Härligt! Jag önskar att min man inte jobbade så att han hann lära sig att knyta vävd sjal. Just nu har han lite mentalt motstånd bara för att han inte är van vid de vävda, Sinon sitter som en smäck däremot.
Användarens profilbild
Av lillvilda
vad roligt!! min sambo är tvärtom han fixar långsjalarna men gillar inte ringsjalen. :sjal: Han tycker inte han får till den bra. Nu har han iförsig inte provat den igen sen största killen var liten plutt. Kanske skulle han gilla de bättre nu. Hmm :hmm: kanske borde jag tvinga honom att prova den igen :D kanske skulle han gilla den nu... :twisted:
Användarens profilbild
Av Nemo
Min man älskar våran Manduca, den bär han gärna i. Han kör även med trikåsjalen ibland, men han tycker inte att han är så bra på att knyta. Ringsjalen har han inte provat trots att jag försöker puffa lite för den, och jag har själv precis fått hem min första vävda långsjal så den har inte ens jag lärt mig använda... Men när jag har provat den har jag varit lyrisk, så jag ska minsann försöka få honom att lära sig den han med!
Användarens profilbild
Av zero.sara
Kul att han gillar den :vågen:
Min man gillar manducan bäst :) (och i hemlighet har han provat både det ena och det andra, stora L har skvallrat)
Användarens profilbild
Av Nemo
zero.sara skrev:Kul att han gillar den :vågen:
Min man gillar manducan bäst :) (och i hemlighet har han provat både det ena och det andra, stora L har skvallrat)
Ha ha, kul att han gillar att prova lite olika iaf! Min man är väl inte så intresserad av att testa annat, han har fastnat för Manducan. Och den funkar ju bra för både honom och mig så jag förstår honom! Men jag ska åtminstone försöka få honom att prova långsjalen... För om han inser hur skön den är så kanske han förstår att jag ju måste ha en lite tunnare till sommaren, testa på en annan sort den jag har nu, kanske en lite längre, i en annan färg.... Ja, jag vet, sjaldjävulen har hittat mig... :twisted:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Nemo skrev:
zero.sara skrev:Kul att han gillar den :vågen:
Ha ha, kul att han gillar att prova lite olika iaf! Min man är väl inte så intresserad av att testa annat, han har fastnat för Manducan. Och den funkar ju bra för både honom och mig så jag förstår honom! Men jag ska åtminstone försöka få honom att prova långsjalen... För om han inser hur skön den är så kanske han förstår att jag ju måste ha en lite tunnare till sommaren, testa på en annan sort den jag har nu, kanske en lite längre, i en annan färg.... Ja, jag vet, sjaldjävulen har hittat mig... :twisted:
Min har fortfarande inte riktigt förstått varför det ska vara så många olika bärdon :Hahaa: Men jag brukar förklara att det ska vara olika längder för olika knytningar och efter väder måste jag ju välja tjocklek på sjalen :wink: Han skakar på huvudet och suckar, och sen provar han utan guidning på att knyta :roll: :Hahaa: Hellre än bra kan jag säja, har bestämt mig för att "glömma" en instruktionsbok framme åt honom nästa vecka när jag jobbar kväll :mrgreen:
Användarens profilbild
Av sanna73
Ringsjal var det första maken fick grepp om på egen hand, men nu bär han mest i långsjal
(tror han gillar att impa på alla mammorna på öf :Hahaa: ) trotts att jag köpt honom en manduca :roll:
Användarens profilbild
Av Nemo
Kul med män som gillar sjal, annars tycker jag det verkar vara så att de föredrar sele.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?