Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mammagår
Hej, jag har försökt sälja min trikåsjal här på säljes ett tag men hittar ingen intresserad. Nån som har tips på nån annan site man kan sälja en sjal?
Användarens profilbild
Av mammahappy
tradera eller blocket kanske?
Eller sänka priset kanske?
Vet inte vilken sjal det är du försökt sälja eller vilket pris du har begärt.
Av mammagår
tack för era tips, nu verkar jag faktiskt ha en köpare på gång. Jag har aldrig såld saker på nätet för, lite läskigt det här med att man ska skicka saker och inte vet om man blir lurad.
Användarens profilbild
Av Myrten
mammagår skrev:tack för era tips, nu verkar jag faktiskt ha en köpare på gång. Jag har aldrig såld saker på nätet för, lite läskigt det här med att man ska skicka saker och inte vet om man blir lurad.
Så kände jag det också i början. Men nu har jag gjort ett större antal affärer med barnkläder, tygblöjor, sjalar etc. och inte blivit lurad en enda gång. Risken är mycket större om man ger sig in på teknik och sådana saker. När jag säljer brukar dealen vara att jag skickar saken först när jag ser att pengarna finns på mitt konto. Så tror jag att de flesta gör.
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?