Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av miom
Till min son, som nu är ett år, köpte jag en Sino havssäv. Jättefin och älskad av oss. Vi hade ju burit storebror i sjal redan för fem år sedan men inte i mystrikå. Tänkte att jag skulle sälja Sinon men den har blivit en mycket duktig ambassadör :D först fick mannens kompis låna den och nu har dom köpt en Ergo... sedan fick de skicka den till min kompis i Uppsala som nu har köpt en Manduca och nu får hon skicka vidare Sinon till min kusin i Uppsala. Tror nog att de hade trillat ner i babybjörnträsket om inte vår gratisSino hade fått dem på andra tankar. De som inte vet tycker ju att det är hutlöst mycket betalt för en tygbit. :app: :app: :app: :app: Hurra för min sino!!

När kan man betrakta en Sino som utsliten :hmm: efter hur många barn och år tro? Tre barn på ett år är ju ganska bra jobbat och nu ett fjärde......
Av doc
miom skrev:Till min son, som nu är ett år, köpte jag en Sino havssäv. Jättefin och älskad av oss. Vi hade ju burit storebror i sjal redan för fem år sedan men inte i mystrikå. Tänkte att jag skulle sälja Sinon men den har blivit en mycket duktig ambassadör :D först fick mannens kompis låna den och nu har dom köpt en Ergo... sedan fick de skicka den till min kompis i Uppsala som nu har köpt en Manduca och nu får hon skicka vidare Sinon till min kusin i Uppsala. Tror nog att de hade trillat ner i babybjörnträsket om inte vår gratisSino hade fått dem på andra tankar. De som inte vet tycker ju att det är hutlöst mycket betalt för en tygbit. :app: :app: :app: :app: Hurra för min sino!!

När kan man betrakta en Sino som utsliten :hmm: efter hur många barn och år tro? Tre barn på ett år är ju ganska bra jobbat och nu ett fjärde......

Visst kostar kvalitetsjalarna mycket men en babybjörn är också dyr för de flesta använder den i bara några månader.
Användarens profilbild
Av April
Underbart! :app: Fortsätt så! :-D

(Här är det lag att alla våra vänner får välja på en trikåsjal eller sele - när det föds en ny liten knodd... Vi är ett stort kompisgäng och innan de hinner blinka, fixar jag alltid presenterna blixtsnabbt :hide: :Hahaa:)

Kram
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?