Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av hcvc
Vanliga Zara är utan konkurrens den bästa sjalen jag provat - bästa avlastningen, skär inte in, lättknuten, tunn (för att vara en tjock sjal), smidig, blir snabbt mjuk och ingången och är dessutom fin tycker jag! Använder bara den sedan jag köpte en för ett par månader sedan. Jag gillar iofs att den är smalare, men skulle jag uppleva att 60 cm inte räcker till när busan blir större, skulle jag kunna tänka mig en extended version.
Användarens profilbild
Av jazoo
Curry och Red är bara sååååå snygga! Måste bara övertala maken om att jag verkligen behöver en sjal till innan vi ens fått nya bebisen... :roll:
Användarens profilbild
Av hcvc
jazoo skrev:Curry och Red är bara sååååå snygga! Måste bara övertala maken om att jag verkligen behöver en sjal till innan vi ens fått nya bebisen... :roll:
Bf i oktober! Det börjar brinna i knutarna att skaffa en :lol: !
Användarens profilbild
Av Annika E
Jag har en Zara Moss överst på min sjal-önskelista! Såååå fin!
Användarens profilbild
Av MilanE
Jag har en Zara Candy och vill sååååå gärna ha en Original, men suktar också efter en Curry, och den gröna är också snygg...och den röd/vita och och och....
Användarens profilbild
Av Ebboba
Jag har en Zara Fresh och jaa.. jag känner mig helt sjalnöjd trots att det är den enda långsjal jag har. Det känns om att det är den enda jag behöver.. förutom att det behövs en kortare när jag ska börja bära Love på ryggen... och kanske bredare...
Användarens profilbild
Av sanna73
Det lustiga var att jag inte ens gillade mönstret i början, men det har liksom växt på mig och jag har insett att jag bara måste ha en Zara också :twisted:
Candy är grymt snygg :love: , men jag velar på om jag vill ha extended just för att den är bredare och i så fall är det nog den röd/vita som ligger närmst till hand :loving: tror jag :hmm: , för curry är ju också fin och brun/grön eller grön/vit :hellu:
Användarens profilbild
Av Scharlott
Härligt att höra att så många gillar Ellevill Zara och att ni tycker att de nya EV-färgerna är snygga 8) Ellevill Zara är en av mina egna personliga favoriter, men jag anses förstås som partisk :wink:
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?