Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Jag tittade på imse vimse. De var så söta byxorna. Men jag vet inte vad Ellen väger i november. Just nu ligger hon på stadiga sju! Så vi får helt enkelt avvakta! I värsta fall kan jag ju slja vidare badbyxorna när de är för små!

Men huggis fungerar då? Suger int upp vatten och håller kiss och bajs inne?!
Användarens profilbild
Av Netta
Ellen och jag skrev:Jag tittade på imse vimse. De var så söta byxorna. Men jag vet inte vad Ellen väger i november. Just nu ligger hon på stadiga sju! Så vi får helt enkelt avvakta! I värsta fall kan jag ju slja vidare badbyxorna när de är för små!

Men huggis fungerar då? Suger int upp vatten och håller kiss och bajs inne?!
Japp. Badhuset där vi babysimmar säljer Huggies per styck, men det är bara 12 blöjor i paketet så det är ingen större grej om man inte gillar dem :lol:
Av Zsarah
Där vi är på babysim så får man inte ha någon form av blöja eller nått på barnet utan man har baddräkt med ben, ledaren som har lett flera år sa att hon har aldrig varit med om att de har bajsat i vattnet, och om de väger blöja med kisset så blev det mera bakterier med blöja än utan...
Användarens profilbild
Av Bara_jag
Zsarah skrev:Där vi är på babysim så får man inte ha någon form av blöja eller nått på barnet utan man har baddräkt med ben, ledaren som har lett flera år sa att hon har aldrig varit med om att de har bajsat i vattnet, och om de väger blöja med kisset så blev det mera bakterier med blöja än utan...
Samma, barnen duschade precis som vi vuxna innan bad och sen in i stor varm handduk och in till våran pool. Dom hade vanliga badkläder och dom bajsar inte i vattnet om dom é friska.
Användarens profilbild
Av Helene
Tjejerna har haft "babytrosor" i bomull (såna som är tänkta att ha ovanpå blöjor, så de har haft typ storl 56 kring 4-5 mån.) när de var bäbisar! När de har blivit lite större (typ 2 år) har de fått vanliga badbyxor.
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?