Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jennychangala
Kredit till Zingo (om det nu var hon som hoppade på dig!) :D

Och lycko dig Hannah83 som blir påhoppad! :D Jag vill också bli påhoppad av andra sjalare. Sjalar ju hela tiden och aldrig nån trevlig SB:are som ser oss..... :( :lol:
Användarens profilbild
Av Hannah83
jennychangala skrev:Kredit till Zingo (om det nu var hon som hoppade på dig!) :D

Och lycko dig Hannah83 som blir påhoppad! :D Jag vill också bli påhoppad av andra sjalare. Sjalar ju hela tiden och aldrig nån trevlig SB:are som ser oss..... :( :lol:
Ja, jag kan säga att det gjorde min dag! Alla andra tittade mest konstigt på mig, men hon pejlade sjalen som bara en sjalare kan! (Bar innanför en tröja, så jag såg nog mest konstigt tjock ut vid första anblicken). Men tittade man mer noga så såg man ett liiiitet ansikte där i tröjöppningen! :D Det var så kul att någon kom fram och att man har något gemensamt. Det är ju inte direkt så att man går fram till alla med barnvagn, bara för att man kör sitt barn i en! :lol:
Användarens profilbild
Av jennychangala
Hannah83 skrev:
jennychangala skrev:Kredit till Zingo (om det nu var hon som hoppade på dig!) :D

Ja, jag kan säga att det gjorde min dag! Alla andra tittade mest konstigt på mig, men hon pejlade sjalen som bara en sjalare kan! (Bar innanför en tröja, så jag såg nog mest konstigt tjock ut vid första anblicken). Men tittade man mer noga så såg man ett liiiitet ansikte där i tröjöppningen! :D Det var så kul att någon kom fram och att man har något gemensamt. Det är ju inte direkt så att man går fram till alla med barnvagn, bara för att man kör sitt barn i en! :lol:
:D Nej inte direkt! Barnvagnar kryllar det ju av. Skulle alla bära i sjal skulle det ju inte vara en sån grej men nu har man ju verkligen nåt litet extra gemensamt, man vet hur underbart det är att bära i sjal, med de som gör det! Så kom hit och hoppa på mig alla ni underbara SB:are (rör oss mest runt Filmstaden i Solna :lol: )
Användarens profilbild
Av zingo
:hello: Visst var det jag som hoppade på Hannah83
Filipstad är ju mina hemtrakter egentligen :lol: Jag uppvuxen straxt utanför å mina föräldrar å syskon bor inte så långt därifrån( de har flyttat till andra sidan stan men ändå) klart man måsta vara där på höstens stora tillställning OXHELGA
Användarens profilbild
Av Scharlott
zingo skrev::hello: Visst var det jag som hoppade på Hannah83
Filipstad är ju mina hemtrakter egentligen :lol: Jag uppvuxen straxt utanför å mina föräldrar å syskon bor inte så långt därifrån( de har flyttat till andra sidan stan men ändå) klart man måsta vara där på höstens stora tillställning OXHELGA
:rock: Helt rätt zingo att "hoppa på" 8)
Sjalbarn :heart:
Av Tifflan
Årets raggningsreplik: Bild Får man kika på sjalen ni har under jackan? :wink: 8)
Användarens profilbild
Av zingo
Jag väntar ju själv på att bli påhoppad av andra :wink:
än nevin å zero.sara för de träffar jag ändå :vågen:
Användarens profilbild
Av zero.sara
Tifflan skrev:Årets raggningsreplik: Bild Får man kika på sjalen ni har under jackan? :wink: 8)
:rock: :D
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?