Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av millla
Idag har jag varit hos en kompis, som väntar barn vilken dag som helst, och lärt henne hur hon ska knyta sin nya Sino. Som hon, med mig som mellanhand, köpt här på SB. :vågen:
Det måste ju betyda att jag nästan är Bärsjalsambassadör!!!! :vågen: 8) :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Vaddå "nästan"? Du är ju det ju! :vågen:
Användarens profilbild
Av zero.sara
mari_tres skrev:Vaddå "nästan"? Du är ju det ju! :vågen:
:iagree:
Du är ambassadör nu :) Och vad roligt att din kompis också ska testa att bära sitt barn i sjal hoppas hon kommer att gilla det
Användarens profilbild
Av Myrten
Jag har haft två besök av helt "okända" människor hemma på provknyt den senaste veckan! Det första paret ringde efter att ha fått mitt telefonnummer från BVC (jag har sagt att de får lämna ut det). Så båda han och hon kom hit med sin 8 dagar gamla bäbis och båda provknöt.

Igår var det en mamma här som har sin son på samma dagis som oss. Hon har en Beco Butterfly men hade aldrig knutit i sjal. Hon fick prova min nyinköpta Easy och hon föll pladask (tror jag i alla fall)!

Det är härligt att få hjälpa till!
Användarens profilbild
Av millla
Myrten skrev:Jag har haft två besök av helt "okända" människor hemma på provknyt den senaste veckan! Det första paret ringde efter att ha fått mitt telefonnummer från BVC (jag har sagt att de får lämna ut det). Så båda han och hon kom hit med sin 8 dagar gamla bäbis och båda provknöt.

Igår var det en mamma här som har sin son på samma dagis som oss. Hon har en Beco Butterfly men hade aldrig knutit i sjal. Hon fick prova min nyinköpta Easy och hon föll pladask (tror jag i alla fall)!

Det är härligt att få hjälpa till!
WOW! Häftigt!
Jag tycker det är lite svårt det där, vill inte "missionera" och tvinga på folk sjalandet. Ibland är folk så skeptiska och verkar tro att man är med i någon sekt eller nåt (!) :lol: . Men jag brukar alltid ha någon sorts bärredskap med mig/på mig på BVC och mammagrupper och andra sammanhang med föräldrar och är det då någon som undrar och frågar så svarar jag gärna :D
Av FiaLisa
millla skrev:Jag tycker det är lite svårt det där, vill inte "missionera" och tvinga på folk sjalandet. Ibland är folk så skeptiska och verkar tro att man är med i någon sekt eller nåt (!) :lol:
SB-sekten! :lol:

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?