- tis sep 02, 2008 10:22
Jag köpte en indio med hampa för snart ett år sedan. Då de senaste sjalarna jag köpt från didymos varit ganska långa sexor tänkte jag att det var bra att ha en annan längd och att en lång femma skulle nog passa bra till ryggen. Tyvärr var sjalen en ganska kort femma och jag upptäckte snart att jag faktiskt föredrar sexor även för ryggknutningar. Det är lättare när man knuter och sen kan jag ha den två varv runt midjan. Från början köpte jag den för att den skulle färgas men det har ännu inte blivit av. Då längden är fel så använder jag den inte nästan alls. Nu är frågan vad jag ska göra. Ska jag köpa en ny indio med hampa i storlek 6 och försöka sälja den jag har. Ska jag färga den jag har så som jag tänkte från början? Färg har jag hemma och ändå köpa en ny som jag då behåller i sin fina färg. Försöka se om någon med en sexa vill byta med mig? Har inte sett att någon mer har hampindion så jag vet inte om det kommer gå. Jag vill nog fortfarande ge indio med hampa en chans för den är så mycket trevligare än bomullsindior tycker jag.